Castigatorii Giveaway-ului

12 Ian

tumblr_inline_mg2jbnj5iC1qdalcy

Buna!

A sosit ziua cea mare, azi implinesc doi ani de blogging si sunt foarte incantata ca am ajuns pana aici. Insa acest drum nu puteam sa-l parcurg fara voi, cei care ma cititi, si tin sa va multumesc foarte mult pentru sustinere. Am fost de asemenea foarte placut surprinsa de numarul foarte mare de participanti la giveaway, nu ma asteptam la o asemenea amploare.

20150112_081844

Fara sa va mai tin mult in suspans cu ajutorul site-ului Ramdon.org am ales castigatorii pentru cele doua seturi:

Setul nr.1 a fost castigat de nr. 24 Trica Viorica. Felicitari si  astept un e-mail cu datele de expediere ale coletului.

20150112_081055

Setul nr.2 a fost castigat de nr. 10 Stefana Coca. Felicitari si astept si de la tine un e-mail cu datele de expediere ale coletului.

20150112_081541

Le multumesc inca o data tuturor participantilor si va promit ca voi organiza de acum inainte mult mai des giveaway-uri, care vor avea teme diverse!

Am primit de la voi multe sugestii de teme pe care voi doriti sa le abordez, printre care:

-articole despre cosmetice low-cost

-articole despre produse romanesti

-solutii pentru parul cu probleme, matreata, scalp sensibil

-ingrijirea unghiilor si modele de manichiura

-articole destinate barbatilor, pentru ca au si ei nevoie de sfaturi de ingrijire

-tratamente home-made

-optiuni de shopping

-produse consumate

-modele de coafuri

In final va invit sa ma urmariti cu drag si pe viitor, sa-mi comentati articolele si sa imi lasati mereu impresiile voastre care sunt bine-venite si din care pot sa invat!

Hugs!

10 răspunsuri to “Castigatorii Giveaway-ului”

  1. Cristina Popescu 12 Ianuarie 2015 la 11:19 #

    Felicitari norocoaselor!

  2. Daniela Ionela Iorga 12 Ianuarie 2015 la 13:37 #

    felicitari fetelor castigatoare! Felicitari si tie pentru blogul minunat!

    • dianafoc 13 Ianuarie 2015 la 0:04 #

      Multumesc frumos Daniela si sper sa ma urmaresti in continuare!

  3. elena banu 12 Ianuarie 2015 la 14:06 #

    Of
    😦 cat am sperat

    • dianafoc 13 Ianuarie 2015 la 0:05 #

      Imi pare rau Elena, dar promit sa organizez si pe viitor astfel de concursuri si poate vei avea atunci noroc! Sper sa vizitezi blogul in continuare!

  4. Stefana 12 Ianuarie 2015 la 19:40 #

    Multumesc mult! :)) :*:*

  5. Catrinel Chirita 12 Ianuarie 2015 la 20:00 #

    Offf, oja mea roz…
    Te pup si sa ne incanti in continuare cu postarile tale.
    Astept cu nerabdare.

    • dianafoc 13 Ianuarie 2015 la 0:05 #

      Multumesc pentru incurajare Catrinel! Hugs!

  6. TRICA VIORICA 12 Ianuarie 2015 la 21:41 #

    Multumesc mult pentru premiul acordat.La multi ani frumosi si cu multe realizari pentru frumosul tau blog!Am trimis datele in mesaj privat pe fb..deoarece adresa de e-mail n-o stiu.Un an nou fericit,cu multe bucurii!

    • dianafoc 13 Ianuarie 2015 la 0:06 #

      Buna Vio, adresa o am la rubrica About Me, dar am primit oricum adresa ta!

Lasă un răspuns

