Apocalips now

8 Ian

Buna!

Nu uitati de giveaway-ul aniversar, astept sa va inscrieti!

Facand aluzie la celebrul film din 1979, azi va prezint un mic review al unui produs pentru buze care mie mi-a placut foarte mult si anume lacul pentru buze de la Rimmel London din colectia Apocalips. La prima vedere pare a fi asemanator unui gloss, ar zice multe persoane, insa lucrurile nu stau chiar asa, in cauza fiind vorba despre un lip laquer. Say what?? Nu va speriati, asezati-va confortabil, pentru ca imediat fac lumina si la acest capitol.

Desigur am vazut si eu reclama la acest produs pe toate canalele media, si cum era o noutate trebuia sa il am. Insa cum aman de obicei cumpararea unor produse, iar apoi acestea se intorc ca sa ma bantuie, la fel s-a intamplat si cu gama Apocalips. Din fericire am gasit-o in Auchan la promotie, adica la 10 lei doar, astfel ca nu am stat pe ganduri si mi-am luat singura nuanta care era disponibila la acest pret.

Am purtat-o fara probleme, insa pana sa ajung sa scriu despre ea, sincer habar nu aveam ca este de fapt un lac de buze si ca se diferentiaza destul de mult de rujurile obisnute.

page8Rujul de buze si lacul de buze sunt produse asemanatoare, destinate infrumusetatii acestei zone, insa diferentele dintre cele doua produse apar la nivel de ingrediente, iar ca sa putem sa facem o demarcatie clara trebuie sa le cunoastem avantajele si dezavantajele.

Rujul de buze este acel produs clasic sub forma solida, care se coloreaza buzele si care contine de obicei ceara, uleiuri emoliente si antioxidanti, in timp ce lacul de buze nu contine ceara, aceasta fiind diferenta de baza. Lacul de buze este sub forma lichida si este aplicat de cele mai multe ori cu ajutorul unei pensule integrate. Este foarte pigmentat, insa rezista pe buze o perioada mai limitata decat rujul de buze, asta si in funtie de calitatile sale.

Lacul de buze este un produs usor de aplicat si de purtat, este incredibil de pigmentat, ofera un luciu foarte delicat si autentic, nu ca in cazul unor lipgloss-uri care iti fac viata imposibila.  Din pacate insa nu este foarte rezistent la transfer si trebuie reaplicat pe buze pe parcursul zilei.

1Varianta pe care o propune Rimmel London mi se pare foarte reusita, lacul de buze Apocalips reusind sa adere foarte bine de buze, structura sa este densa, pensula foarte corect fabricata si usor de manevrat, iar buzele sunt puse in valoare printr-o selectie de nuante naucitoare, nebunesti, spectaculoase, care totusi rezista pe buze, fara a le usca.

Sa nu uit de nuanta: ea este 501 Stellar, iar daca vi se pare prea puternica sa stiti ca gama are o multime de nuante de unde puteti alege!

page2

2 răspunsuri to “Apocalips now”

  1. Loredana 9 Ianuarie 2015 la 8:45 #

    Nuanta este frumoasa. Eu am descoperit de curand infuzia de buze- Sephora. Cam tot ceva de genul acesta numai ca intra cumva in buze. Teoretic, rezista mai mult. Practic, daca nu ai buzele f bine hidratate, arati ca un vampir. Sa-l folosesti cu drag !

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 11:28 #

      Multumesc Loredana, nu stiam de infuzia de la Sephora, dar am sa ma interesez si de ea!

Lasă un răspuns

