Giveaway aniversar: 2 ani de blog

5 Ian

Buna!

Au trecut sarbatorile de iarna, presupun ca de acum toata lumea se intoarce la activitatile obisnuite, desi stiu ca toata lumea se simte cel mai bine in vacanta. Eu va propun un giveaway aniversar, pentru ca saptamana viitoare, mai exact pe 12 ianuarie, blogul meu implineste doi ani de activitate.

Sunt bucuroasa ca am reusit sa mentin acest proiect, ii multumesc si mai mult lui Miki pentru ca m-a incurajat sa il dezvolt si sunt incantata de fiecare vizitator ce imi citeste articolele. Pentru a celebra cei doi ani de blog va invit sa va inscrieti la un mic giveaway cu doua seturi propuse de mine.

Setul nr. 1 contine:

-gel de dus Cien editie limitata

-apa micelara Bioderma mini

-oja L’Oreal

-gel curatare Cleanance mini

-mostre dermato-cosmetice diverse.

DSC_0013

Setul nr. 2 contine:

-gel Bioderma mini

-crema Garnier de noapte

-sapun cu migdale bio

-oja L’Oreal

-mostre diverse de dermato-cosmetice

DSC_0014

Pentru a castiga unul dintre cele doua seturi trebuie doar sa imi dati like paginii de Facebook a blog-ului, si sa imi lasati un comentariu prin care sa imi spuneti ce set ati dori sa castigati si ce despre ce anume ati vrea sa cititi in viitor pe blog-ul meu. Orice sugestie este binevenita!

Va doresc mult succes si va multumesc inca o data pentru ca sunteti alaturi de mine. Extragerea va avea loc pe 12 ianuarie prin random.org.

 

150 răspunsuri to “Giveaway aniversar: 2 ani de blog”

  1. Daniela Ionela Iorga 9 Ianuarie 2015 la 0:01 #

    fb Daniela Ionela Iorga
    share https://www.facebook.com/daniela.iorga/posts/833617670014966
    abia am descoperit blogul si am reusit sa citesc cateva articole,as dori sa scrii cat mai multe articole cu masti si tratamente naturale,pe care le putem prepara in casa ! Altceva ce pot sa imi doresc?scrii frumos si pe intelesul tuturor! La multi (F)ani blogului si sa realizezi tot ce iti propui!kisses

    • dianafoc 9 Ianuarie 2015 la 7:51 #

      Buna daniela, nu mi-ai spus ce set preferi!

  2. TRICA VIORICA 9 Ianuarie 2015 la 1:09 #

    fb:Trica Viorica
    share:https://www.facebook.com/trica.viorica.1/posts/416512558518132?pnref=story
    Mi-as dori setul nr.1 si mi-as dori articole despre produsele naturale.Imi place blogul tau si iti doresc un an nou, cu multe realizari!

  3. Constantin Tolea 9 Ianuarie 2015 la 4:07 #

    Fb: Constantion Tolea
    As dori setul nr.1, iar ca sugestii tratamente pentru parul gras, chiar si tenul cu tendinte cu probleme de descuamare. Si barbatii au probleme de acest gen.. 😦

    • dianafoc 9 Ianuarie 2015 la 7:53 #

      Buna Contantin, am sa va gandesc ce ce mi ai zis si am sa fac niste review-uri! Multumesc pt ca ma urmaresti!

  4. Violeta N. 9 Ianuarie 2015 la 8:37 #

    As dori setul 2.
    Abia ce ti-am descoperit blogul…insa intotdeauna m-au ajutat review-urile la produsele cosmetice, deoarece in functie de cele citite imi achizitionez sau nu produsele pe care le am pe wishlist-ul meu.

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 11:28 #

      Buna Violeta si bine ai venit la giveaway!

  5. Barcer Mihaela 9 Ianuarie 2015 la 8:55 #

    fb-Barcer Mihaela
    mi-ar placea setul 2
    as dori sa pot citi pe blogul tau idei de intretinere, ingrijire, coafare a parului lung, cret, vopsit, …

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 11:29 #

      Buna Mihaela si bine ai venit in concurs!

  6. Lia S 9 Ianuarie 2015 la 9:59 #

    setul nr 2 mi-ar placea sa-l castig. mi-as dori sa aflu mai multe despre tenul cu probleme, acnei si gras

  7. Steluta Ion 9 Ianuarie 2015 la 10:25 #

    As dori sa castig setul nr 1.As vrea sa scri pe blog sfaturi de ingrijire a tenului pe timp de iarna.Multumesc!

  8. claudia ciocoiu 9 Ianuarie 2015 la 11:12 #

    fb :nicoleta ciocoiu
    te urmaresc cu drag si as dori sa citesc postari genul review-uri si alte idei ,parerei si multe trucuri pe care le aplici tu in ingrijirea tenului si a cosmetici ..
    imi place setul nr 1

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 11:30 #

      Buna Claudia si bine ai venit in concurs, iti doresc mult succes!

  9. Ion Mirela-Liliana 9 Ianuarie 2015 la 11:20 #

    La multi ani blogului tau,sa fie ani plini de realizari si impliniri profesionale, si nu numai !!
    Nume FB : Mirela-Liliana Ion
    Mi-as dori setul Nr.1.
    Am descoperit blogul tau recent,dar imi plac foarte mult review-urile la produsele pe care le folosesti,astfel ne ajuti pe noi cand avem de facut achizitii in acest domeniu.
    Mi-as dori sa citesc si despre ingrijirea tenul gras,cu tendinte acneice si acum ca ne confruntam cu un gerulet destul de aspru,si niste sfaturi legate de ingrijirea tenului pe timpul iernii.
    Multumim ptr giveaway !
    O zi minunata !!

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 11:31 #

      Multumesc pentru ca ma urmaresti Liliana, mult succes iti doresc!

  10. zaomblatyna 9 Ianuarie 2015 la 12:46 #

    As dori sa castig primul set
    Nume fb: Tina Mihalcea
    Nu stiam de acest blog, am aflat zilele trecute. E bine ca putem afla de undeva despre produsele cu adevarat testate de cineva.
    As dori sa citesc mai multe despre tehnici de ingrijire si regenerare a parului…am folosit mai multe uleiuri si nu prea am avut rezultate. O zi buna si spor in toate!
    La multi ani si la mai mare!

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 11:32 #

      Buna Tina, multumesc pentru idei, o zi frumoasa!

  11. Grigoras Mihaela 9 Ianuarie 2015 la 14:55 #

    Buna. Mie imi place sa citesc despre lecturi preferate, excursii, etc. La multi ani !
    FB mihaela.grigoras.10
    imi place setul 2 , in special sapunul de migdale 🙂 pare ft interesant

  12. Iulia Sava 9 Ianuarie 2015 la 15:17 #

    Imi place setul 1,as vrea sa citesc despre cum sa ne aranjam parul singure
    FB:Iulia Sava

  13. Andrea Chitic 9 Ianuarie 2015 la 16:12 #

    Happy blogiversary! 🙂 La cat mai multe si inspirate postari!
    Mi-ar placea sa castig setul nr. 1, datorita apei micelare si nuantei ojei. 🙂
    Cel mai mult imi plac postarile despre unghii si oje. De asemenea imi plac si postarile de tip Haul, pentru ca ma inspira si aflu si eu noutati diverse despre cosmetice.
    Multumim de concurs!

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 11:34 #

      Buna Andreea, multumesc pentru idei si iti doresc mult succes!

  14. Andrea Chitic 9 Ianuarie 2015 la 16:14 #

    Am dat like pe Fb cu Andrea Chitic. Am uitat sa scriu asta in comentariul de mai sus. 🙂

  15. Mardare Larisa 9 Ianuarie 2015 la 16:50 #

    fb:Mardare Larisa Delia
    vreau setul nr 1
    Mi-ar placea sa citesc despre modalitati de tratare a parului fragil, coafuri.

  16. Copilitza Fara Minte 9 Ianuarie 2015 la 21:52 #

    FB: Copilitza Fara Minte
    Prefer setul 1.
    As vrea sa citesc postari despre cum sa ne coafam acasa singure, coafuri simple, usor de realizat cu ce avem pe acasa, cred ca ar ajuta pe multe fete care nu isi permit s aisi cumpere ondulatoare, perii sofisticate sau altele..

  17. Oana Maria 10 Ianuarie 2015 la 3:54 #

    fb:Oana Maria
    Prefer setul 1
    As dori sa citesc despre produsele naturiste,
    Un an nou fericit!

  18. gabymimi18 10 Ianuarie 2015 la 7:51 #


    set 1
    fb ungureanu gabriela
    As vrea sa citesc postari despre cum sa ne coafam acasa.

  19. GEORGESCU NICOLETA 10 Ianuarie 2015 la 9:12 #

    fb.Nicoleta Georgescu
    setul nr.2
    La multi ani pentru cei 2 ani . As dori sa gasesc pe blogul tau articole despre frumusete, impresii de calatorie si stiri despre evenimentele importante care au loc in Bucuresti.

  20. Dulce Ale 10 Ianuarie 2015 la 12:21 #

    La multi ani! ma tenteaza setul nr.2. Mi ar placea sa citesc despre excursii, calatorii, locuri altfel.

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 13:24 #

      Buna Ale, multumesc pentru sugestii si mult succes!

  21. Alexandra Cojocaru 10 Ianuarie 2015 la 17:32 #

    eu cred ca am mai comentat la articolul acesta, da nu sunt sigura ca s-a incarcat :)) m-am uitat putin prin postarile tale si sunt foarte interesante, mai ales ca e mult mai usor sa alegem ce produse am vrea sa folosim dupa ce ne povestesti despre ele 😀 as vrea sa mai citesc eventual despre creme sau sapunuri cu cat mai putini parabeni, etc care eventual sa nu coste o avere :)) iar despre seturi, imi place nr. 2 in special 😀 la multi ani si mult succes in continuare cu blogul :*

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 17:44 #

      Buna Alexandra! Multumesc pentru inscrierea in concurs!

  22. Gavriloi Adina 10 Ianuarie 2015 la 20:09 #

    FB like: Adina Gavriloi
    Aș dori setul 1
    M-ar interesa postări cu și despre un stil de viață cât mai sănătos: sport, diete, alimentație.

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 20:14 #

      Buna Adina, multumesc pentru idei, insa la capitolul sport iti marturisesc ca stau cam prost. Mult succes in concurs iti doresc!

  23. Victoria Vicky B 10 Ianuarie 2015 la 21:45 #

    Buna!
    Particip si eu la acest concurs dragut!
    Fb: Victoria Vicky B
    As dori sa citesc despre idei pentru inlaturarea punctelor negre aprofundate din jurul nasului. Masti sau alte produse eficiente. Multumesc mult!

    • dianafoc 10 Ianuarie 2015 la 22:03 #

      Buna Victoria si bine ai venit in concurs!

  24. Nicoleta Alexandra 10 Ianuarie 2015 la 23:07 #

    FB: Nicoleta Alexandra
    Imi doresc premiul 1.
    As vrea sa vad postari de tip haul, DIY, tag-uri.

  25. Bianca Roxana Anitei 11 Ianuarie 2015 la 9:13 #

    Mie imi plac mult postarile personale, chiar si in imagini;) si postarile cu mici achiziții zilnice, oferte, trucuri de machiaj rapide, coafura, descoperiri in materie de orice, masti rapide homemade, etc.

  26. Bianca Roxana Anitei 11 Ianuarie 2015 la 9:17 #

    Fb Bianca Roxana Anitei
    Setul 2, am uitat sa mentionez;)

  27. Adyna_RADU 11 Ianuarie 2015 la 11:50 #

    FB Adina Radu
    setul 1
    Mi-ar placea sa citesc despre locuri mai putin cunoscute din Romania, locuri de o frumusete deosebita care sa merite vizitate

  28. Emi 11 Ianuarie 2015 la 13:52 #

    fb Emilia Georgeta
    Imi place setul nr 2.
    Mi ar placea sa vad trucuri de frumusete, in special pentru par(masti, tratamente)

  29. lautarescu adriana 11 Ianuarie 2015 la 17:56 #

    set 1 fb adriana lautarescu
    Mi-ar placea sa citesc despre locuri mai putin cunoscute din Romania

  30. ioana alexandrescu 11 Ianuarie 2015 la 18:21 #

    Prefer setul 1
    As dori sa citesc despre produsele naturiste
    fb ioana alexandrescu

  31. daniel adrian 11 Ianuarie 2015 la 18:31 #

    As dori setul nr.1, iar ca sugestii tratamente pentru parul gras
    fb daniel adrian

  32. ion oprea 11 Ianuarie 2015 la 18:41 #

    fb ion oprea
    set 1
    vreau sa citesc sfaturi despre cum sa scapam de matreata

  33. Victoria White 11 Ianuarie 2015 la 20:39 #

    Fb: Victoria White
    Setul nr.1
    Sugestie: Postari cu masti homemade, atat pentru par cat si pentru tenul sensibil.

  34. Tibi Tiberiu 11 Ianuarie 2015 la 23:37 #

    As dori setul 1, am dat like cu Fb: Tibi Tiberiu. Mi-ar placea sa citesc despre produse barbatesti antimatreata si despre intretinere manichiura, cum sa scapam de pielitele nedorite fara sa le taiem.

Lasă un răspuns

