Outdoor Girl – All Round Concealer

2 Ian

Buna!

Am pacatuit din nou, in sensul ca am mai facut o comanda pe Cosmetiq.ro, asta dupa ce imi trimisesera niste produse cam indoielnice, care mi-au pus un semn de intrebare si care au sistat orice comanda la ei. Daca ati vazut postatarea Life lately #6 sigur ati observat paleta corectoare de care va vorbesc astazi.

Imi doream de mult timp o varianta de corectoare pe care sa le pot combina pentru a gasi nuanta potrivita micilor retusuri ce trebuie aplicate zilnic, iar aceasta varianta mi s-a parut cea mai plauzibila dintre toate. Am ales-o in special datorita corectorului verde care reduce vizibil roseata .

Brand-ul Outdoor Girl este strans legat de cel Max Factor, insa nu am gasit prea multe informatii pe net si nici chiar pe site-ul lor. Se mentioneaza totusi faptul ca acesta firma de cosmetice este mai populara in USA, Anglia, Rusia si Asia Mijlocie, asadar nu este prea mult comercializata in Europa, de unde si lipsa de cunoastere a acesteia prin aceste parti ale lumii.

5

Dupa ce am folosit paleta pot sa spun ca singura nuanta care adera bine la tenul meu si acopera este cea verde. Restul nunatelor mi se par putin cam nepotrivite, in orice fel le-as combina si nu dezvaluie un finisaj natural.

65

Nuantele din paleta sunt in numara de 5: True Ivory, Vanilla, Honey, Biscuit si Green. Nuantele sunt ok alese pentru aceasta paleta si se pot combina bine pentru a acoperi orice imperfectiune, insa din pacate baza lor este un pic cam uleioasa si nu adera foarte la tenul meu.

Mai jos aveti cateva swatch-uri ca sa va faceti o idee cum se prezinta aceste nuante pe piele.

DSC_0732

Daca sunteti in cautarea unei palete corectoare, pe aceasta o gasiti aici la un pret decent, nu este grozava, dar isi face treaba destul de bine la acest pret.

Voi ce corectoare folositi, care credeti ca sunt cele mai bune variante?

 

Lasă un răspuns

