Review day today: FDT La Roche Posay

30 Dec

Hello!

In privinta fondurilor de ten, am ramas fidela de-a lungul timpului in special celui de la Max Factor Facefinity, insa de curand am fost atrasa si de o promotie pe care am prins-o, astfel ca am recumparat fondul de ten de la LRP Toleriane.

Pe acesta l-am mai folosit si in trecut, insa il cumparasem intr-o nuanta foarte deschisa si chiar daca am si eu tenul destul de alb, am ajuns sa il folosesc pe post de corector. De aceasta data insa l-am achizitionat in nuanta care cred eu ca mi se potriveste si anume 11. In Romania, gama Toleriane are patru nuante, care zic eu sunt destul de multe si se potrivesc usor categoriilor de culoare a pielii care se regasesc in tara noastra.

Mai jos aveti exact nuantele existente pe piata romaneasca, iar in  farmacii sunt testere, cu ajutorul carora puteti identifica ce nuanta vi se potriveste cel mai bine.

la_roche_posay_toleriane_teint_fluide_3

Dintre cele trei FDT La Roche Posay, acesta pe care vi-l prezint azi, si anume cel fluid, este cel cu puterea de acoperire cea mai mare. Cel spuma, destinat tenului gras si cel hidratant au o putere de acoperire mai scazuta, iar eu consider aceasta informatie este un factor esential in achizitionarea unui astfel de produs pentru ten.

Toleriane Teint-ul fluid este adaptatat pentru tenul sensibil, lasa o senzatie de confort, nu lasa urme, iar machiajul obtinut este unul natural. Cel mai important lucru mi se pare acela ca nu are efect de masca, desi are o mare putere de acoperire. In plus de aceasta are si factor de protectie 25.

3

Rezistenta acestui FDT este destul de buna, merge chiar si pana la 12 ore, insa rezistenta la transfer este destul de scazuta, in sensul ca are tendinta de a se lua pe telefon, sau pe orice suprafata cu care intra in contact. Ceea ce nu imi place este faptul ca tenul luceste, nu are efect matifiant, astfel ca aplicarea unei pudre este obligatorie, mai ales in anotimpul cald.

DSC_0702

Dupa cum se poate vedea, FDT LRP are o puterea buna de acoperire, corecteaza imperfectiunile, nu are acel efect de masca, iar tenul este in mod natural uniformizat.

page

Ca idee finala pot sa spun ca FDT La Roche Posay este o alegere buna pentru un ten sensibil, pentru un ten care are nevoie de o acoperire mare, si chiar daca pare ca ambalajul este mic, acesta va poate ajunge cateva luni, deoarece pentru aplicare aveti nevoie de foarte putin produs.

DSC_0709

Va astept opiniile! Hugs!

2 răspunsuri to “Review day today: FDT La Roche Posay”

  1. Alexandra Cojocaru 13 Ianuarie 2015 la 0:12 #

    de cand cauutam un produs de genul ❤

    • dianafoc 13 Ianuarie 2015 la 5:55 #

      Sper sa iti placa, insa sa stii ca nu are un finisaj mat, e putin lucios, astfel ca trebuie fixat cu o pudra, si de asemenea sa iti alegi nuanta potrivita daca il vei cumpara!

Lasă un răspuns

