New in #9

27 Dec

Buna!

La multi ani tuturor celor care isi serbeaza azi ziua de nume!

Mos Nicolae anul acesta m-a prins la munca, astfel ca am decis sa iau lucrurile pe cont propriu si mi-am „umplut” singura ghetutele, lucru ce s-a concretizat desigur intr-o sedinta de shopping. Sincer am savurat fiecare moment, pentru ca nu mai iesisem de mult timp singura sa-mi fac de cap la cumparaturi. Rezultatul a fost urmatorul:

Blugii si esarfa le-am luat din Clockhouse by C&A, esarfa fiind redusa la pretul de 20 de lei si chiar daca mai avem in colectie esarfe, nu am rezistat sa o cumpar pentru ca este foarte frumoasa (poza nu-i face dreptate, credeti-ma). Pantalonii de pijama sunt din H&M, foarte comozi, din bumbac, foarte ieftini, un hit ce sa mai.

page225555

In New Yorker am gasit o bluza foarte simpatica redusa si ea destul de mult, astfel ca am luat-o in doua nuante. E cam frig afara ca sa o port, insa la primavara va fi pe A-list-ul din dulap:D

page5555

Pe site-ul H&M daca te abonezi la newsletter primesti o reducere de 25% la orice produs. Eu l-am folosit pentru camasa roz de mai jos. Tricoul fantastic e din New Yorker, in caz ca va intrebati.

page56665

Tot cu ajutorul unui voucher, de asta data de 20% primit de la Miki, am luat si cardigan-ul negru din H&M. E versatil si comod, un articol basic pe care il poti combina oricum vrei. Si cum nu suport pungine din plastic, am luat tot din Clockhouse un fel de shopping bag. E a doua de acest tip, imi place pentru ca e incapatoare si o pot folosi la orice tip de cumparaturi.

page655Voi unde preferati sa va faceti cumparaturile in ultima vreme? Ce magazine noi ati descoperit?

Lasă un răspuns

