Life lately #6

21 Dec

Buna!

Mai sunt cateva zile si vine Craciunul, nu? Eu inca nu am intrat cu totul in atmosfera, insa ma ambitionez, chiar ma gandesc sa imi pun cateva colinde pe mp3-ul din masina si sa imi fac lista cu filme de vazut in aceasta perioada. Nu vreau sa fortez lucrurile, insa ma simt acaparata de viata cotidiana si chiar vreau sa simt mai mult aceasta atmosfera, pentru ca perioada Craciunului este una dintre preferatele mele.

In alta ordine de idei sa vedem noutatile in materie de shopping din ultima perioada. Trecem in revista urmatoarele:

  • manusi de la Accessorize. Magazinul din Carrefour Felicia are mereu reduceri, astfel ca puteti gasi lucruri interesante la preturi mai putin umflate fata de magazinul din Palas. Cred ca au si putina lana in ele, nu sunt sigura, insa sunt comode si tin de cald, astfel ca si-au atins scopul.

page5

  • Clockhouse by C&A este de departe unul dintre magazinele mele preferate unde gasesc totdeauna lucruri interesante. Ultima achizitie este un fel de hanorac, pentru zile cand ma simt mai putin pretentioasa. E calduros si foarte comod, mai ales ca si pretul a fost foarte bun, doar 20 de lei, gratie shopping card-ului Glamour pe care mi l-a imprumutat Miki. Se pare ca in unele magazine discount-urile se mai aduna intre ele!

page3

  • Am recidivat si am dat iar o comanda pe Cosmetiq.ro, desi dupa experientele neplacute nu am mai comandat o perioada. M-au convins cu ofertele de Black Friday, insa produsele nu sunt grozave, review-uri in curand. Am mai primit o mostra de crema de maini de la NumisMed, cu uree, insa nu sunt foarte convinsa, le prefer in continuare pe cele de la L’Occitane.

20141201_183955

  • La Elf nu exista luna in care sa nu dau comanda, devine compulsiva treaba deja. Oricum nu regret, pentru ca am descoperit cea mai buna pudra de fata pe care am incercat-o in ultimul timp . Matifiaza extraordinar de bine!

DSC_0693

  • La farmacie am gasit si acest set cu 3 miniuleiuri naturale. Le folosesc pentru cremele pe care doresc sa incep sa le fac singura. Calitatea lor este foarte buna si sunt foarte emoliente si nu au fost scumpe deloc, desi daca sunt cumparate la un volum mai mare pretul devine cu pana la 50% mai mic.

page4

Miki m-a invitat de Mos Nicolae la un ceai la CTS. Atmosfera este foarte relaxanta, iar ceaiurile foarte bune. Eu am servit happy tummy si Miki Orient Express, care era mai aromant si semana cu pepenele galben.

pagelife 6

Mai demult ii cumparasem mamei de la Lidl niste forme pentru pateuri, iar zilele aceastea am reusit sa le pun in practica. Au iesit foarte frumoase si apetisante, iar aroma de poveste!

life65454

De prin blogosfera, mai precis de pe blog-ul Mihaelei Anghel am retinut ca exista un nou local in Iasi, care livreaza mancare thailandeza. Wok on by se numeste, insa nu prea m-a impresionat nici pe mine nici pe sotul meu. Preturile sunt putin piperate si nici produsele extraordinare. O sa zic pas pe viitor, insa ca experienta pot sa zic ca am mai bifat inca ceva exotic pe lista.

20141207_202759

Pe final ca las cu imaginea care face trezitul la ora 5’30 mai putin socanta pentru mine. Nu, nu ma trezesc cu noaptea-n cap ca sa plec la mare sau ca sa prind un avion, ci trebuie sa fiu la serviciu la ora 7 fix, o data sau de doua ori pe saptamana, insa va spun ca nu doresc nimanui asemenea program. In tot cazul singurul lucru care mai alina din acest aspect sunt luminitele din centru. Ma intreb de ce o sa ma mai agat cand o sa le dea jos? Ceva idei?

Pe curand!

20141212_065119

 

 

 

Lasă un răspuns

