Life lately #5

14 Dec

Buna!

Azi e zi libera si pentru mine, in sfarsit, e soare afara si e frumos astfel ca m-am simtit mai inspirata sa scriu o noua postare. Saptamana aceasta nu prea mi-a fost indemana sa postez atat de rar, insa chiar nu am avut timp pentru blog, insa sper sa ma mobilizez si sa ma concentrez mai mult si pe aceasta parte.

In ultima perioada nu am facut mare lucru, insa ca sa ma mentin pe o linie cronologica, voi incepe cu cele luate de Black Friday. Anul acesta l-am lasat pe sotul meu sa profite de oferte si sa isi ia un laptop performant. Eu ma gandeam la ceva haine, insa cum pe Miniprix server-ul a fost blocat mai mereu, am lasat balta aspectul modei si m-am reorientat. Am ajuns pe Libris.ro de unde mi-am luat cateva carti. La drept vorbind nu erau cine stie ce reduceri, insa transportul fiind gratuit, am lansat totusi o comanda.

pagelifer5443

Doua carti de bucate, mai rafinate, o carte biografica, dupa gustul meu, dar si una care sa-mi mai condimenteze neuronii. Sunt foarte incantata de ceea ce am primit si voi continua sa comand de pe Libris.

De 1 decembrie am iesit la defilare, a fost extrem de plictisitor, astfel ca ne-am intors repejor acasa, mai ales ca era si foarte frig. Minivacanta de ziua nationala mi-a prins foarte bine, sper sa fie tot mai multe astfel de ocazii.

pagelife61

Rutina parului este destul de importanta pentru mine. Desi acesta nu imi pune probleme foarte mari, fiind drept si disciplinat, mi-as dori sa incerc noi coafuri, insa pana acolo il ingrijesc cu ceea ce cred eu ca e mai bine. Ultimile achizitii sunt masca de par de la Gliss cu particule aurii si samponul anti-cadere de la Klorane. Voi ce rutina de ingrijire aveti?

page7

Ramanand tot la partea de cosmetice, am primit de la cumnata mea un cadou foarte simpatic cu produse de la Balea. Imi plac foarte mult aceste produse si le folosesc cu mare drag. Cum ea e singurul meu furnizor de astfel de produse, trebuie sa ii fac o lista cu ceea ce mai am nevoie 😀

20141201_220356

In farmaciile Dona am prins aceasta oferta de la Parodontax. Pasta si apa de gura la un pret in jur de 20 si ceva de lei. E o oferta super buna, mai ales ca produsele sunt grozave pentru ingrijirea dintilor. Apa de gura o folosesc doar de cateva ori pe saptamana, cand imi simt dintii inflamati, deoarece substanta activa ingalbeneste dintii in timp, asa ca fiti prudenti!

DSC_0696

Cine e din Iasi sigur a trecut macar o data pe la cofetaria Charlotte din Piata Unirii. E un loc destul de dragut unde poti avea un brunch pe cinste, asa cum am savurat si eu. Daca treceti pe acolo va recomand pricomigdalele :D, mai bune nu gasiti nicaieri.

20141126_122839

In final va las cu o poza ce sunt sigura ca va trezi nostalgii. Nu se compara nimic pe lume cu focul din soba bunicilor, nu? Va mai amintiti de el? Eu inca mai profit de atmosfera hibernala din casa batraneasca.

Pe curand!

20141129_152709

 

 

5 răspunsuri to “Life lately #5”

  1. miki 14 Decembrie 2014 la 13:58 #

    Vezi ca se deschide DM la Bacau, la Arena Mall. Poate ai drum pe acolo. E primul magazin din Moldova, ca parca le pute astora de la DM cand vine vorba de deschis magazine in zona asta.

    • dianafoc 14 Decembrie 2014 la 14:03 #

      iuhuuuu! habar nu aveam….ce tareeeee….bine ca mi-ai zis ca mi e mult mai usor sa ajung la bacau decat oriunde ca sa iau produse DM

  2. anastasiias 16 Decembrie 2014 la 19:05 #

    I have now the same Gliss mask. I liked it. I dicovered Kallos Banana mask. I never looked at this brand as it’s extremeley cheap and I couldn’t believe it can be good. But I saw on internet several reviews on this masks..that it’s very good. and I searched for more and everyone likes it and only one review where girl wasn’t impressed. I decided it’s 17,23 lei for one litre ..I don’t lose anything if I try it. And it’s very good for this money, it’s good in general. Also from Klorane I can recommend to try shampoo with pulpe de cédrat (such transparent yellow)..very good one!I just finished a bottle:) I hope you understand english,.. I understand romanian in blogs usually but I’m bad in speaking:)

    • dianafoc 17 Decembrie 2014 la 11:09 #

      Hi! I understand english, there is no problem for us to communicate in this manner. I don’t write in english because I don’t imagine that i’m followed abroad. I also used Kallos mask for hair with placenta, and it was quite ok. Refering to Klorane, now i’ using the shampoo with nettle, which is purifying. I’l try the one with cedrat the next time. Hugs!

      • anastasiias 17 Decembrie 2014 la 12:50 #

        I hope you like it!
        About Kallos,., once I tried from a friend Latte mask and I didn’t like it, but this one is much better. At the same time what to do with one litre if you don;t like? 😀 only to throw or to give to a friend to try.

        There is a very good mask Brelil Numero Restructing mask.Have you ever heard about it? I brought from my home one here and then I found I can buy it here on beautyspell site (I guess.. I didn’t order from it as I still didn’t finish my mask). May be somewhere else also.. I couldn’t find. It’s an amazing mask! 1 litre-65 lei. I don’t know anyone who doesn’t like it. I tried it first time in school and still buy it from time to time.It’s faaaaaar from Kallos. It really worth buying. I think I sound like advertisement.. I just wanted to share my discovery, that you can buy it here also:)
        p.s. I live in Romanian I’m just not a romanian:) But I understand 85% of information and I like to read blogs and on romanian one I can find something interesting what I can for sure buy here:)

Lasă un răspuns

