Beauty formulas: Glorious mud facial wash

5 Dec

Hello!

Namolul are nenumarate proprietati terapeutice asupra pielii, printre aceste numarandu-se intensificarea regenerarii celulare, avand in vedere ca namolul este bogat in minerale. Acesta se poate  folosi pentru tenul gras, mixt sau uscat, avand in vedere ca toate tipurile de namol contin peste 50% apa.

In cosmetica, extractul purificat din namoluri se foloseste in prepararea produselor pentru ingrijirea pielii fetei si a corpului, in produse speciale pentru bai. Masca pe baza de namol are ca principal efect uscarea si degresarea pielii. Preparatul permite revenirea culorii sanatoase a pielii, regleaza tonusul muschilor si netezeste ridurile. Celulele se dilata, imbunatatindu-se circulatia sangelui si a limfei, metabolismul substantelor, troficitatea tesuturilor, respiratia tisulara, accelerandu-se procesele oxidative si regeneratoare de la nivelul pielii. Pielea devine elastica si catifelata.

Aplicarea namolului pe piele are totusi si unele contraindicatii cum ar fi : dermatita, micoze, acnee rozacee, hemangioame.

Mud2s

Ceea ce credeam eu ca va fi o masca de fata cu namol natural s-a dovedit a fi o crema lavanta imbogatita cu namol.Mi-am achizitionat-o in excursia din Spania, in destul de mare graba si eram convinsa ca este o masca de fata cu namol.

Partea foarte amuzanta este aceea ca eu am intins-o pe fata, fiind ferm convinsa ca aceasta se va intari si o voi clati cu putina apa calda, asa cum faceam de obicei cu mastile de fata. Vazand totusi ca nu se intampla nimic am mai aruncat un ochi pe ambalaj si mi-am dat seama ca puteam sa stau asa mult timp, fara sa observ vreo diferenta :)).

DSC_0731

Aceasta crema lavanta promite sa curete sebumul de la suprafata pielii, fapt ce o recomanda in special pentru pielea mixta sau grasa. Este un produs de curatare destul de bland, nu usuca pielea, insa nici nu am observat imbunatatiri semnificative asupra pielii. Nu cred ca este un produs pe care il voi recumpara, insa il voi folosi cu multa placere, alternand-ul pentru curatarea tenului cu gelul de la Avene Cleanance.

Voi ati mai patit sa confundati rolul unui produs cosmetic, sau sa nu fiti atenti la ceea ce cumparati?

Lasă un răspuns

