Life lately #4

23 Noi

Buna!

Am cam tras chiulul de la postarea de duminica pentru ca am avut timp cam limitat sa ma ocup de blog. Munca imi ocupa foarte mult timp din pacate, iar in timpul care imi mai ramane incerc sa ies in oras, ca altfel ma salbaticesc de-a dreptu’. Anyhow, azi, desi am lucrat pana la ora 5 (god damn it!), m-am mobilizat si va arat cateva lucruri care mi s-au  parut interesante zilele acestea!

Am participat la o prezentare La Roche Posay unde ne-a fost prezentat noul produs de ingrijire a tenului cu atopie si anume Atoderm Balsam Plus. Este imbogatit cu un liofilizat dintr-o bacterie care ajuta la popularizarea pielii cu colonii de microorganisme diverse, astfel ca acesta devine mai rezistenta la schimbari, iar episoadele de atopie se raresc. Daca sunteti curiosi sa aflati mai multe despre aceasta creme va promit ca voi scrie un articol in viitor, insa puteti gasi mostre in farmacii.

20141105_151943

page2

Am plasat o comanda la Elf, si mi-am ales o pudra iluminatoare in nuanta Sun Kissed si un primer de ochi. Iluminatorul e putin cam inchis pentru mine, insa nuanta Lumiance, pe care o foloseam de obicei, nu mai este disponibila de o perioada de timp. Primer-ul este un pic cam inutil, insa il folosesc pentru ca trebuie sa ii justific prezenta in trusa de machiaj.

20141030_190221

Mi-am amintit ca am niste miniaturi de geluri de dus de la Balea. Seamana ca idee cu cele de la Sephora, parca, nu? Le-am luat cu ideea sa le folosesc in vacanta, insa nu am a fost asa, astfel ca le-am consumat ca nu mai stea degeaba prin sertar. Nu sunt spectaculoase, imi plac mai mult cele de la Sephora, sunt mai parfumare si mai cremoase.

20141107_182753

La capitolul delicii culinare m-am „delectat” cu macarons made in Auchan. A fost o alegerea cam nefericita, acesta fiind prea butucanoase si nu prea aduc cu ceea ce ar trebui sa insemne aceste prajiturele. In tot cazul, nu au fost prea scumpe, dar nici grozave, nu le recomand!

20141107_175715

Mi-am luat si bere „Chisinau” , tot din Auchan fireste, numai acolo gasesc ciudatenii! Sticla e simpatica, iar continutul e decent. Bineinteles ca este o bere acidulata, cum se bea pe la noi, nu e chiar pe gustul meu, insa nici rea nu a fost!

20141107_192650

Inchei postarea cu „tunurile” pe care le-am dat la capitolul cosmetice. Programul monoton, serviciu- cumparaturi-acasa, mi-a adus totusi cateva satisfactii, iar Auchan este locul predilect unde poti gasi chilipiruri.

  • Spre exemplu crema de la Garnier, care a fost doar 8 lei. Recunosc ca am luat-o doar pentru ca a costat atat, insa ii voi gasi cu siguranta o intrebuintare, nu-mi fac griji.

page6

  • Doream de mult sa incerc gloss-urile Apocalips, iar pe acesta l-am gasit la pretul de 10 lei! Nailed it! E o culoare puternica, dar frumoasa, ma prinde si o port bine mersi si ziua! Oricum nu mai conteaza foarte tare daca porti un machiaj puternic dimineata, nu? Sau inca se mai tine cont de regulile acestea?

page8

  • Aceste geluri de dus le-am gasit in Lidl, si au fost doar 1 leu! Recunosc ca m-am aruncat asupra lor si am facut plinul, insa nu stiu daca voi apuca sa le folosesc, mai mult ca sigur le voi pasa mai departe, cum fac de obicei.

20141107_170217

In final va las cu doua promotii pe care le-am vazut in Farmaciile Dona. Sunt casete cadou de la Avene, contin cate doua produse si o geanta cadou. Costa in jur de 50 de lei si mi se par o idee buna de cadou, pentru sarbatorile care o sa vina, nu?

20141109_085834

20141109_085812

2 răspunsuri to “Life lately #4”

  1. Mihaela Pojogu 24 Noiembrie 2014 la 21:12 #

    La faza cu salbaticia, ma simt, timida am fost mereu, dar parca m-am retras si mai tare. Eu produse cien nu am incercat nici pana acum, elf – primerul mi-a fost util dar in unele cazuri fardul tot s-a strans si cred ca eu nu am asteptat inainte de a aplica fardul/ xo

  2. dianafoc 25 Noiembrie 2014 la 7:59 #

    Buna Mihaela, sa stii ca sunt ok produsele Cien, ca majoritatea produselor de la Lidl, insa cu primer-ul nu stiu ce sa zic, ideea e ca mie niciodata nu mi se strange fardul, asa ca fie cu el fie fara el e tot aia. Hugs!

Lasă un răspuns

