New in #8

7 Noi

Hello!

La inceputul lunii trecute am simtit eu ca trebuie sa imi indrept atentia spre haine mai groase si nu m-am inselat deloc, pentru ca iarna bate la usa.  Cele ce urmeaza au fost cam ultima mea captura in materie de haine din ultima vreme, insa imi iau eu revansa cat de curand :))!

page2

Paltonul Stradivarius  a fost cea mai buna investitie a toamnei. Este versatil, merge si la tinute elegante si la unele mai casual, este relativ calduros si per total o buna investitie. De obicei ma feream de magazinul acesta, insa in ultima perioada cumpar tot mai des, pentru ca am observat ca lucrurile sunt destul de calitative!

page1

Puloverul din New Yorker  mi-a placut datorita imprimeului deosebit sub forma unor buze. Desi este marimea S sau XS acesta tot se aseaza mai larg , aceasta fiind presupun linia acestuia.

page

Cel mai drag imi este in schimb inelul Chacarel pe care l-am luat din magazinul Be in Time. Il vanasem de ceva vreme si pentru ca imi ramasese gandul la el nu am ezitat sa il iau. Este din argint, foarte bine lucrat si il indragesc foarte mult. Mai trebuie mentionat si faptul ca unele bijuterii de la acest brand erau reduse cu 50%, asa cum s-a intamplat si cu inelul, astfel ca alegerea a fost usurata si de considerentul financiar.

Voi ce noutati aveti din ultima vreme? Ce reduceri interesante ati mai vazut?

4 răspunsuri to “New in #8”

  1. miki 7 Noiembrie 2014 la 13:31 #

    Sa le porti sanatoasa! Inelul e foarte frumos. Cred ca e Cacharel, nu? 😀

  2. mihaela pojogu 7 Noiembrie 2014 la 17:57 #

    Paltonul e foarte cool, imi place, vad ca are un aspect boysh. Te pup, weekend placut!

    • dianafoc 7 Noiembrie 2014 la 18:08 #

      Multumesc Miha, am primit numai laude pentru el! Weekend placut si tie!

Lasă un răspuns

