Life lately #3

2 Noi

Buna!

Saptamana aceasta a fost una de leneveala pentru mine si pot sa spun ca iar mi-am dat seama ca ar fi cazul sa consemnez lucrurile pe care le fac de la jumatatea saptamanii incoace.

Joi am fost la o prezentare Bioderma unde ne-au vorbit despre gamele Atoderm, Hydrabio si Sebium.  Am aflat lucuri foarte interesante, spre exemplu crema Atoderm PO  Zinc dispare, in locul ei fiind lansata crema Atoderm Intensiv ce cuprinde si proprietatile PO Zinc-ului , insa este o varianta imbunatatita.

20141030_101423

De asemenea am discutat si despre gama Hydrabio, unde ne-a fost prezentata oficial si apa micelara. Aceasta intregeste gama pentru tenul deshidratat si voi discuta mai pe larg despre proprietatile acesteia intr-un articol viitor.

DSC_0688

Tot joi a primit si comanda de la Elf. M-am abonat la newsletter-ul lor si am avut 20% reducere la aceasta comanda, care a constat dintr-o pudra iluminatoare  si un primer de ochi. Primer-ul mi se pare cam apa de ploaie, iar pudra iluminatoare este in nuanta Sun Kissed, pentru ca nuanta mea preferata, Lumiance, lipseste cu desavarsire de cateva luni bune. Review in curand!

20141030_190221

Vineri a fost desigur Halloween-ul, insa nu i-am dat prea mult importanta. Am petrecut ziua la plimbare si pe la mici cumparaturi. Nu am rezistat totusi si am ochit aceste paste super simpatice la Lidl. Sincer am crezut ca sunt doar ochioase, insa au fiert foarte bine si aveau gust foarte bun. Am imbinat formele de lilieci, dovleac si paianjeni cu un sos alb si sunca de pui. Rezultatul nu a fost „scary” deloc :)).

page1

 

Am gasit si niste macarons destul de bune la o patiserie locala. La pretul de 1.8 lei/bucata  pot sa spun ca au fost chiar chilipir, pentru ca a vazut si locatii in care pretul este cel putin dublu.

20141031_140402

Sfarsitul de saptamana m-a gasit pe meleaguri mai rurale, am profitat de ultimele zile de toamna, cu soare si vreme decent de calda. Am avut parte de multa pisiceala dupa cum se vede.

page2

Am gustat si din prajitura mea preferata lava cake la un restaurant la care merg destul de frecvent cu parintii atunci cand ajung acasa. Imi place toping-ul de crema alba cu piper rosu. Un deliciu, ce sa mai…

20141101_202022

Voi cum v-ati petrecut saptamana?

2 răspunsuri to “Life lately #3”

  1. anastasiias 2 Noiembrie 2014 la 20:55 #

    I bought the dame pasta from Lidl! Now I know that it will be tasty:)

Lasă un răspuns

