Life lately #1

19 Oct

Hello!

Ultima perioada a fost foarte aglomerata pentru mine, am avut parte de multe evenimente frumoase, am calatorit, astfel ca am fost mai putin activa pe blog, dar acest lucru nu prea s-a observat, deoarece mi-am programat articolele in avans. Iar acum am intrat in forta la munca, unde si acolo se produc schimbari, astfel ca toata leneveala din ultima perioada s-a transformat in foarte multa activitate.

Insa sa le luam pe rand. In prima faza luna septembrie a avut multa insemnatate pentru mine, pentru ca  am avut cununia religioasa, urmata de o petrecere foarte reusita. Imediat dupa nunta am plecat catre Barcelona, in „saptamana de miere”, excursie programata cu multe luni in avans si foarte asteptata de altfel.

Desi este o destinatie fabuloasa, a fost destul de obositor si asta pentru ca Barcelona este o adevarata metropola, un oras urias, iar fiecare colt  merita descoperit. Despre excursie, poze, impresii am sa va povestesc intr-un articol viitor. Astazi nu pot decat sa va arat cu ce minunatii m-am intors, mania cumparatului urmarindu-ma peste mari si tari :)).

Magazinul Tiger l-am descoperit hoinarind pe strada, mi-a atras atentia pentru ca avea foarte multe lucruri simpatice si nu am putut sa rezis sa nu intru. Este ca un fel de mini Ikea, si de acolo am plecat cu un suport simpatic in forma de nas pentru ochelari, doua paharele, doua umerase in  forma de aripi si multe altele. De la Sagrada Familia am plecat cu o carte despre opera lui Gaudi si cu o laveta pentru ochelari :D.

page18

Suvenirurile au tot curs, insa preferata mea este cana pe care am luat-o de la Acvariu cu caluti de mare, dar si paharele cu fructe de la Zara Home.

page17

Barcelona este un loc de shopping foarte eterogen. Mi-am gasit cele mai frumoase bratari aici, dar si cercei clasici sau o bratara mai boema.

page15

Pe langa muzeul muzicii catalane am dat peste un magazin care vindea de toate, la preturi foarte bune si mi-am ales multe agende simpatice si foarte functionale, daca era dupa mine luam din fiecare model cate una. By the way „ciocolata muscata” e tot un fel de agenda :D.

DSC_0721

Acum urmeaza invazia de cosmetice. Am exagerat la capitolul sapunuri de maini si oje, insa bagajul nu a fost chiar atat de mare…zic eu. Review-uri urmeaza mai tarziu, dupa ce voi apuca sa le utilizez si sa-mi formez o parere.

page19

page16

Cam astea au fost noutatile din ultima perioada si va astep sa urmariti si articolele urmatoare cu un tur virtual prin cea mai nebuna metropola din Spania!

Lasă un răspuns

