Lasting Kiss

12 Oct

Hello!

Rujurile sunt nelipsite din portfardul oricarei femei. Fie ca sunt utilizate zilnic sau la ocazii mai speciale, rujurile fascineaza, dau culoare si personalizeaza infatisarea noastra.

Astazi va prezint noua mea achizitie: rujul Lasting Finish de la Rimmel London. Nuanta a fost un blind buy, pentru ca l-am achizitionat de pe internet si am putut sa imi fac doar o parere aproximativa despre nuanta Amethyst Shimmer.

page6

Descriere oficiala:

Rujul Lasting Finish este echivalentul in materie de beauty al celebrei Little Black Dress. Idealul care nu se demodeaza si la care te intorci ori de cate ori ai nevoie sa arati de milioane.
Formula sa imbogatita cu tehnologia Colour Protect iti permite sa obtii o culoare intensa ce rezista pe buze pana la 8 ore, iar culoarea este mai intensa cu +25%!
Textura sa fina si cremoasa este special conceputa pentru comfort si aplicare usoara.

page5

Nuanta este cu mult mai intensa decat se oberva in poze sau pe site. Acesta este si motivul pentru care achizitionarea produselor fara a le testa resprezinta un risc asumat. Din fericire nuanta mi se potriveste si am reusit cat de cat sa o pot integra in machiajul de zi.

vfdddf

Rujul este destul de rezistent, nu-si pierde din culoare, chiar daca este purtat mult timp. Sunt mai incantata acum de acest ruj, dupa mai multe purtari, decat eram atunci cand l-am primit.

Voi v-ati cumparat vreodata un ruj fara sa il testati?

2 răspunsuri to “Lasting Kiss”

  1. Claudia`s Choice 13 Octombrie 2014 la 23:34 #

    foarte frumoasa culoarea, am si eu ceva asemanator!
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

    • dianafoc 14 Octombrie 2014 la 11:02 #

      E interesanta, dar putin cam greu de purtat! Hugs!

Lasă un răspuns

