Solutie micelara La Roche Posay

23 Sep

Hello!

Offf….solutiile acestea micelare! Recunosc ca degeaba ma plang, doar eu am zis ca vreau sa le incerc pe aproape toate existente pe piata, ca mai apoi sa ma hotarasc la una singura, insa nu credeam ca acest proces va fi atat de dificil. Dificil in sensul ca mereu apar noutati pe piata, promotii de tot felul, iar produsele se aduna in dulapul meu mai repede decat pot sa le termin.

Cazul solutiei micelare La Roche Posay este similar. Am profitat de promotia 1+1 cadou si am achizitionat-o, desi inca nu o terminasem pe cea de la Vichy, iar cea de la Avene era la testare.

Sincer nu imi pare rau ca am luat-o, mai ales ca a fost o oferta foarte avantajoasa! In general produsele La Roche Posay sunt destul de bune si nu pot spune ca am incercat ceva de la ei si sa fiu dezamagita.

page 2

Ce spun ei:

Solutia Micelara Fiziologica demachiaza delicata pielea sensibila. Non-comedogenic. Formula fiziologica: – agenti de curatare selectionati pentru o toleranta optima, putere mare de demachiere, cu Apa Termala La Roche-Posay, – pH fiziologic, fara sapun, fara alcool, fara coloranti, fara parabeni.

Nu pot sa spun decat ca este o lotiune micelara buna, mult mai buna decat cea de la Avene sau Vichy, comparabila la calitate cu cea de la Bioderma.  Demachiaza bine, nu irita, nu lasa o senzatie de disconfort. O recomand si sper sa o gasiti si voi in varianta de 1+1 gratuit, pentru ca este un pachet avantajos pe care puteti sa il impartiti cu o prietena buna!

Voi ati incercat-o? Cum vi s-a parut?

 

4 răspunsuri to “Solutie micelara La Roche Posay”

  1. Mihaela Pojogu 23 Septembrie 2014 la 21:14 #

    Multumesc pentru review, tu testezi, eu iau aminte. pup!

  2. Ioana 2 Octombrie 2014 la 17:37 #

    Eu nu am încercat-o. De fapt, până să scrii tu despre soluțiile micelare nici nu le luam în seamă, însă în materie de demachiantele clasice am încercat câte am putut. Însă acum câteva săptămâni, eram în Kaufland, îmi luam dischetele demachiante, când mi-a sărit în ochi apa micelară BLANCHETTE. E foarte ieftină, eu am luat-o la vreo 5 lei, și sunt foarte mulțumită, mai mult decât mă așteptam. Poate ei o să-i fiu fidelă! 😀 😀

    • dianafoc 3 Octombrie 2014 la 7:17 #

      Ce fain! Chiar ma bucur! Acum am sa incep si eu sa cumpar solutii micelare din supermarket sa le compar cu cele dermato-cosmetice, sunt curioasa ce diferente voi gasi sau poate nu vot fi deloc mai degraba! Pup!

Lasă un răspuns

