Sampon uscat de la Klorane

21 Sep

Buna!

Samponul uscat a fost  folosit in mod constant pe podiumurile de moda, pentru reimprospatarea parului modelelor inainte de aranjarea finala, dar si pentru a obtine mai mult volum. De ceva vreme, variante ale sampoanelor uscate au devenit din ce in ce mai accesibile si publicului larg, iar aceste produse se bucura din ce in ce mai mult de popularitate.

Samponul uscat este o pudra care, odata distribuita pe par, de obicei dintr-un recipient de tip spray, absoarbe uleiul de pe par si scalp, fara sa fie vizibil. Multe marci de sampoane uscate contin si ingrediente parfumate, care mascheaza mirosul parului murdar sau diversi coloranti care ofera un aspect putin diferit parului.

Este bine de retinut faptul ca un sampon uscat nu inlocuieste samponarea obisnuita a parului, ci te poate salva doar in zilele dintre spalari, dand parului un aspect fresh. Cu toate acestea efectul nu este de lunga durata, mentinadu-se maxim 1-2 zile.

Eu am descoperit sampoanele uscate nu cu mult timp in urma si primul pe care l-am incercat a fost cel de la Batiste. L-am comandat de pe Asos, in perioada cand inca livrarile in toata lumea erau gratuite. In ultima perioada au impus o anumita suma pentru ca transportul sa fie gratuit, asa ca am mai rarit comenzile la ei. Partea buna este ca acum samponul Batiste se gaseste si la noi in tara: in Douglas sau in farmaciile Sensiblu. Mi-a placut foarte mult acest sampon, a costat 2 lire, dar a rezistat foarte mult in conditiile in care in foloseam macar o data pe saptamana.

Nestiind ca samponul Batiste se poate gasi si la noi in tara si pentru ca plecam in excursie am facut o alegere de urgenta si mi-am cumparat la promotie samponul uscat de la Klorane. Aceste se afla intr-un pachet promotional 1+1 la 75% reducere, costul ambelor tuburi fiind in jur de 60 de lei.

DSC_0683

Sampoanele uscate Klorane sunt de doua feluri: sampon cu extract de ovaz sau cu extract de urzica. Eu am ales prima varianta cu lapte de ovaz. Samponul cu ovaz este pentru un par normal si datorita laptelui de ovaz din compozitie ofera volum, suplete, lasa parul curat si culmea, pare si proaspat aranjat.

DSC_0684

Cand poti folosi samponul uscat?

  • Intre spalari. Daca parul tau se ingrasa prea repede si ajungi sa il speli zilnic, acesta nu va face altceva decat sa secrete si mai mult sebum. Pentru a reduce secretia de sebum parul trebuie obisnuit sa fie spalat de doua ori pe saptamana sau daca rezisti chiar o data pe saptamana. Intre spalari poti folosi samponul uscat pentru a scapa de aspectul parului gras si neingrijit.
  • In vacante scurte. Daca pleci la multe in weekend si nu ai tocmai conditiile necesare pentru a-ti realiza rutina de ingrijire a parului poti apela cu incredere la un sampon uscat. Astfel vei scapa si de bagajul in plus format din uscator de par, sampon, balsam etc.
  • Poti reimprospata parul si ii poti da un volum spectaculos folosind acest produs si pe un par curat.

Cum folosesti un sampon uscat:

De obicei eu impart parul in sectiuni, astfel nu omiti nici o parte a scalpului. Samponul uscat se pulverizeaza la radacini, nu trebuie uitate nici partile laterale sau ceafa. Se asteapta 2 minute, timp in care eu prefer sa imi masez scalpul, pentru a ma asigura ca produsul este bine repartizat. Pe urma parul este periat teminic, pentru a scapa de excesul de pudra si aranjat!

page

vzdfvd

Samponul de la Klorane nu m-a impresionat in mod deosebit, s-a consumat mult mai repede decat cel de la Batiste si a costat triplu fata de cel din urma. Chiar daca la noi in tara samponul Batiste se gaseste la preturi in jur de 25 de lei, fata de 10 lei cat costa pe Asos.com tot nu se poate compara cu pretul de > 40 de lei cat este cel de la Klorane. Pretul mare nu justifica proprietatile sau actiunea sa asupra parului.

Nu cred ca am sa recumpar acest sampon uscat, nu merita pretul pentru ceea ce ofera. Voi ramane fidela celor de la Batiste, deoarece au mai multe sortimente si chiar as vrea sa incerc si varianta pentru par brunet, care promite sa nu lase pe par acea pudra alba.

Voi ati incercat pana acum sampoane uscate? Cum vi s-au parut?

 

 

 

Un răspuns to “Sampon uscat de la Klorane”

  1. Claudia`s Choice 21 Septembrie 2014 la 11:03 #

    am si eu samponul de la batiste, varianta clasica, pe verde, si chiar imi place! mirosul este placut si-si face rapid efectul.
    http://claudiaschoice88.blogspot.ro/

Lasă un răspuns

