Noi surprize de la YR

16 Sep

Buna!

Ofertele de la Yves Rocher m-au zapacit si de aceasta data, astfel ca nu am rezistat sa nu fac putine achizitii. Luna trecuta a fost ziua mea si mi-au trimis o carte postala -sa ii spune voucher- cu care aveam 30% reducere la un produs la alegere, exceptand desigur unele game, si de asemenea primeam un ceas cadou la cumparaturi de peste 30 de lei.

Cadourile de la ei pot fi  foarte bune sau foarte proaste, astfel ca am fost destul de sceptica in privinta ceasului, care mi se parea foarte mic si foarte prost lucrat, insa m-am inselat, iar asteptarile mi-au foat date peste cap, in sensul pozitiv.

Din magazin mi-am luat laptele de corp parfumat din gama So elixir, parfum pe care l-am prezentat nu de mult aici pe blog. Este unul dintre parfumurile mele preferate si am vrut sa achizitionez toata gama de ingrijire a corpului dedicata acestuia, pentru a reusit ca aroma sa se pastreze mai mult timp pe piele.

Lotiunea de corp se gaseste in varianta de 200 ml si are un pret destul de piperat. Cu siguranta nu as fi cumparat-o daca nu as fi putut sa ii aplic reducerea de 30%, pentru ca pe parfum am dat doar cu 20 de lei in plus, fata de valoarea lotiunii. Lotiunea este imbogatita cu ulei de susan si apa de albastrele, miroase aproape fidel parfumului, insa nu rezista pe piele mai mult de 2-3 ore.

DSC_0558

Ceasul cadou a fost o surpriza foarte frumoasa. Este micut, dar foarte fin, foarte bine lucrat, detaliile finisate cu grija, iar partea cea mai frumoasa este ca are 3 cadrane interschimbabile, astfel ca poti avea 3 ceasuri diferite ori de cate ori vrei.

page1

De asemenea, tot cu ocazia zilei mele de nastere, cei de la call-center-ul Yves Rocher au decis sa ma felicite primii si desigur sa imi mai prezinte o oferta personalizata. Nu ma omor dupa convorbirile telefonice de acest fel, insa de cand lucrez incerc sa fiu mult mai toleranta cu cei care isi castig banii in acest mod, stiu ca fiecare vanzare conteaza pentru ei. Astfel am reusit sa-mi intregesc gama So elixir prin achizitionarea gelului de dus, dar si a unui rimel destul de bun si pe care il cumpar regulat de la ei. Gelul de dus se gaseste in varianta de 200 ml, iar acum este la promotie.

DSC_0554

DSC_0557

De acum inainte sper sa nu mai dau frau cumparaturilor de la aceasta firma, pentru ca am si asa foarte ulte produse care asteapta sa fie consumate. In tot cazul sunt produse de calitate, care nu mi-au creat probleme pana acum si pe care le folosesc cu succes de multi ani.

Voi ce produse preferate aveti de la acesta firma?

 

 

Lasă un răspuns

