Arome de ceai verde si salcam

13 Sep

Brandshop_L'Occitane_121023

Acestea sunt aromele cu care m-a incantat magazinul L’Occitane in aceasta vara. De obicei la ei reducerile sunt foarte bune, insa trebuie sa prinzi momentul, pentru ca se termina foarte repede produsele interesante. Eu am prins valul cel bun, nimic de zis, insa nu am fost pe faza sa imi aleg mai multe produse, cu gandul ca voi reveni. Si am revenit, insa mult mai tarziu decat ma asteptam, iar lucrurile ramase nu erau cele pe care mi le doream. Cat traiesti inveti, insa la iarna voi sti mai bine cum sa procedez.

In tot cazul, mi-am ales doua produse care imi plac foarte mult. Unul dintre acestea este este lotiunea de corp cu ceai verde. Imi place foarte mult aroma de ceai verde, beau destul de des diverse amestecuri in care se regaseste acesta si mi-am cumparat chiar si parfumul Green Tea de la Elizabeth Arden.

DSC_0409

Lotiunea este foarte usoara, intra rapid in piele, insa nu pot sa spun ca o hidrateaza neaparat, cat da o usoara senzatie de racorire si de suplete. Este imbogatita cu ulei din sambure de struguri si aroma foarte fresh provine atat de la ceaiul verde, cat si de la cea de citrice.  Lotiunea cu ceai verde am reusit sa o achizitionez la pretul de 29 de lei, redusa fiind de la 96, insa nu este un produs de recumparat, cu atat mai putin la pret intrg.

Crema cu extract de mimoza si salcam
este de departe preferata mea. Am cunoscut-o in aceasta iarna si mi-a fost extrem de draga si am folosit-o cu multa placere. Este exact acel parfum dulce-floral pe care il caut la multe lotiuni, iar aroma sa rezista foarte mult timp pe piele. A costat doar 7-8 lei, fiind redusa de la 29, drept pentru care mi-am achizitionat 2 bucati precum harciogul :)).

Voi ce produse preferate L’Occitane aveti?

 

 

Lasă un răspuns

