Nail art #2: Metropolitan by L’Oreal

11 Sep

Hello!

Folosesc lacul de unghii foarte des, pentru ca doresc sa atrag putin atentia asupra unghiilor, acestea fiind destul de mici si ma gandesc  ca poate macar asa le mai salvez aspectul. Ojele mele preferate sunt de la L’Oreal si nu scap nici un moment sa imi iau nuante noi. Nu demult am descoperit si gama de oje Colorama de la Maybelline, care mi-a placut foarte mult, deoarece are nuante foarte frumoase, rezistente, la preturi destul de acceptabile.

Recent am cumparat de la L’Oreal o oja a carei nuanta -Metropolitan- imi aminteste putin de toamna, astfel ca nu am purtat-o decat o singura data, temperaturile de afara fiind inca destul de prietenoase, iar atmosfera nu ne cheama inca la melancolie.

page12

Ojele de la L’Oreal imi plac deoarece au nuante foarte frumoase, moderne, fara prea mult sclipici si irizatii inutile, insa cel mai important lucru este acela ca rezista impecabil pe unghii un timp indelungat.

Conform site-ului oficial avantajele acestor oje sunt:

1. O nouă formulă cu cele mai bogate şi strălucitoare culori

2. Top coat integrat

3. Concentraţie înaltă de pigmenţi pentru culori intense.

4. Complex Diamond Reflection™ pentru o strălucire perfectă

5. Aplicator patentat pentru o aplicare precisă

page11

Aceasta oja tip gel asigura o acoperire imediata, o uscare rapida, stralucire si durata maxima. Am aplicat oja in doua straturi care s-au uscat foarte rapid. Nu am folosit nici base coat nici top coat, insa rezultatele au fost foarte bune. Nuanta mi s-a parut la inceput ca bate intr-un albastru murdar, insa in realitate este mai mult un gri-verzui.

Am cumparat-o din Auchan, are 5 ml si a costat 5 lei.

Voi ce oje preferate aveti?

2 răspunsuri to “Nail art #2: Metropolitan by L’Oreal”

  1. Claudia`s Choice 11 Septembrie 2014 la 10:19 #

    Arata super culoarea, daca in sticluta pare o oja mai estivala, pe unghii chiar are o alura tomnatica!

    • dianafoc 11 Septembrie 2014 la 10:36 #

      Cam asa am patit si eu! Cand am cumparat-o imi imagina ca o sa arate altfel pe unghii. Astept toamna ca sa o port!

Lasă un răspuns

