New in #7

29 Aug

Buna!

Eu am crezut ca reducerile de vara dureaza putin si nu sunt cine stie ce. Anul trecut nu stiu daca am prins ceva interesant la promotie, insa anul acesta lucrurile s-au schimbat si mi-am imbogatit garderoba cu cateva piese tare simpatice.

In Stradivarius  nu mai intrasem de mult timp, pentru ca mi se pareau produsele de slaba calitate, dar acum chiar am gasit cateva haine pe care le port cu drag si care mi se par bine lucrate.

pantaloni

Pantalonii negri cu buzunare italiene au un usor aer business, dar pot fi purtati si la tinute casual. Sunt lejeri , racorosi , confortabili, insa acest croi al buzunarelor nu avantajeaza pe oricine, asa ca trebuie sa fiti atenti ce zona a corpului doriti sa evidentiati. In cazul pantalonilor negri nu este nici o problema, insa in cazul culorilor mai deschise diferentele se pot observa.

buza 2

Aceasta bluza tricotata este lejera si potrivita pentru zilele racoroase. Are un usor efect de marire a bustului datorita liniilor orizontale, insa per total se aseaza frumos pe corp si este bine lucrata.

curea si tricou

Din Stradivarius mi-am mai ales un top marinaresc si o centura usoara care poate fi purtata atat la bluze cat si la rochii sau fuste.

Lucruri frumoase am gasit de asemenea si in magazinul H&M. Desi ma asteptam la mult mai multe reduceri  interesante, acestea  au fost  intr-o foarte mica masura. In Iasi  au reamenajat magazinul si l-au umplut cu rafturi pline de accesorii metalice, care mi se par usor exagerate.

Mi-am ales un top negru din dantela  care se aseaza foarte bine si este foarte lejer. A costat doar 20 de lei si zic eu ca a fost o alegere buna, nu?

bluza

Mi-am ales de asemenea si o fusta lunga, pe care insa nu am apucat sa o port. Am gasit tot felul de scuze ca sa nu o imbrac, astfel ca a stat atarnata pe umeras toata vara. Desi imi place foarte mult, nu m-am putut convinge ca este timpul sa incep sa mai port si eu fuste si rochii.

fusta

Sezonul de cumparaturi de vara se incheie zilele acestea, de luni fiind oficial toamna. Garderoba se va schimba si ea si vom trece incet incet la pantofi, jachete si bluze un pic mai groase, insa orice schimbare se sezon este un otiv pentru noi cumparaturi nu?

Voi cu ce v-ati innoit vara aceasta?

Un răspuns to “New in #7”

  1. miki 30 August 2014 la 8:58 #

    Sa le porti sanatoasa! 🙂

Lasă un răspuns

