New in #6

6 Aug

Salut!

Zilele de reduceri se imputineaza intocmai ca zilele de vara, insa tot acum este momentul ideal sa cauti chilipiruri. Poti gasi lucruri foarte frumoase la preturi modeste, iar satisfactia unei bune afaceri nu o poate plati nimeni, ca pentru restul exista MasterCard, nu?

Cum azi am fost libera si prin mall nu mai colindasem de mult, am zis ca e timpul sa merg sa vad ce mai este nou sau vechi, mai ales ca in timpul saptamanii nu e inghesuiala care ma termina in weekend. Pentru mine nu am gasit lucuri foarte interesante si m-am lamurit o data pentru totdeauna ca modelele Zara nu mi se potrivesc deloc. Nu stiu cum sunt croite, insa orice probez de la aceasta firma, pana si cel mai banal tricou, face cute, sta complet aiurea.

Totusi am gasit in Clockhouse o vesta care mi s-a parut destul de simpatica. De fapt ma oprisem in magazin pentru ca observasem o camasa pentru husband si abia apoi m-am uitat si la reducerile de la departamentul feminin.  Vesta se aseaza frumos, este comoda, insa materialul este plin, astfel ca este un pic grea. A costat doar 19 lei, fiind redusa de la 90.

vesta

In Auchan am gasit o husa super faina pentru telefonul sotului. Era aruncata pe la departamentul cu reduceri, cand o observ, firma Cerruti si din piele, la infima suma de 10 lei. Pfffff!

husa

DSC_0427

Voi ce cumparaturi interesante ati facut in ultimul timp? Ati descoperit magazine noi sau macar ati gasit ceea ce doreati la reducere?

Lasă un răspuns

