Shinissime gel de la L’Oreal

13 Iul

Salut!

De mult timp doream sa va povestesc despre acest produs minune care efectiv mi-a schimbat opinia despre importanta unui topcoat de calitate. De obicei saream peste acest pas, iar rezultatul era unul mediocru: oja, oricat de buna ar fi fost, nu rezista mai mult de 3 zile pe unghii, iar daca aplicam 2 straturi dura o vesnicie pana sa se usuce perfect. Stralucirea era sau nu era, oricum nimic spectaculos.

Insa la o vizita in Auchan, tot incercand  sa gasesc o oja pe care sa o adaug la colectia deja prea mare, am zarit si acest topcoat de la L’Oreal. Initial doream sa il achizitionez pe cel de la Farmec, insa fiind produs nou, dureaza pana este adus in toate magazinele din tara. Shinissime gel ramane insa  cea mai buna alegere pe care am facut-o.

page

Mi-a placut extrem de mult acest topcoat-gel din 3 motive:

-lasa o stralucire ca de gel. Efectiv culoarea ojei este amplificata, iar stralucirea emanata are acel efect de oglinda.

-rezistenta ojei creste considerabil, acesta nu mai „sare” de pe unghii atat de repede

-oja se ususca mult mai rapid dupa aplicarea acestui gel, chiar daca sunt aplicate doua straturi.

fgv

In prima poza sunt „expuse” unghiile mele in starea lor naturala, iar in cea de-a doua poza sunt lacuite cu o baza transparenta fara pretentii.

dscc

Am folosit oja Sephora „Samba in Rio” si desi este o nuanta frumoasa si puternica, se observa stralucirea puternica a acesteia  in urma aplicarii Shinissime gel.

Sunt foarte incantata de acest lac-gel de unghii, multe oje au capatat nuante vibrante, rezistenta si o stralucire pe care nu o puteam obtine cu nimic altceva.

Pretul Shinissie gel a fost de aprox. 18 lei. Daca va ganditi sa il luati va promit ca nu o sa va para rau!

Voi ce noutati in materie de oje ati achizitionat in ultima vreme?

8 răspunsuri to “Shinissime gel de la L’Oreal”

  1. Stefana 13 Iulie 2014 la 21:49 #

    Ojele de la Rimmel din linia 60s, dar si cele din flacoanele mari (desi se usuca mult mai greu si risti sa iti strici frumusete de unghie atat de curat si frumos colorata:)) ) sunt superbe si raman pe lista mea de achizitii intotdeauna. Au culori atat de frumoase, pensula este lata si aplicarea este nu numai rapida, dar impecabila din doar 2 pensulatii. Anumite culori au o opacitate atat de inalta incat un singur strat este suficient (in situatiile care necesita manichiura executata in graba intensa). Poate cand merg urmatoarea data la cumparaturi iau aminte si la acest produs.

    • dianafoc 14 Iulie 2014 la 0:52 #

      Sa stii ca de cand il am tot ma zgaiesc la unghiile mele din 5 in 5 minute! E fantastic!

  2. Anca 13 Iulie 2014 la 23:36 #

    Mereu ma convingi sa cheltui bani 🙂 :*….ms de idee

  3. Cotuna Anamaria Georgiana 2 August 2016 la 23:32 #

    am si eu o colectie de ojute destul de bocata, dar top coatul de la Loreal Shinissime gel arata senzational.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Beauty formulas: nail dry | dianaelenastoica - 9 Noiembrie 2014

    […] Nu sunt maniaca dupa cosmetizarea unghiilor, nu m-a tentat niciodata sa le alungesc cu gel sau mai stiu eu ce altceva, insa imi place ca aceastea sa fie ingrijite si musai date cu oja. La acest capitol ma pregatesc mereu cu o baza (care poate fi foarte bine si un lac incolor), cu oja propriu-zisa si cu gelul pentru stralucire de la L’Oreal, caruia i-a facut un review aici. […]

  2. Nail art # 3: Soft gothic nails | Diana.Elena.Stoica - 26 Februarie 2015

    […] top-coat L’Oreal Shinissime despre care am scris aici; […]

Lasă un răspuns

