Ce mai citim cand nu ne uitam in oglinda

6 Iul

Buna!

Atunci cand nu testez noutati cosmetice si cand nu mai visez la parade pe pantofi, citesc. Recunosc ca aceasta delectare a devenit putin cam rara, nu intotdeanuna ai starea necesara sa te relaxezi si sa parcurgi cu mintea limpede paginile unei carti. Parca e mai usor sa te uiti la un serial sau sa rasfoiesti o revista, nu?

Totusi nu ma dau batuta si ma ambitionez sa nu fiu luata cu totul de valtoarea vietii cotidiene (serviciu, atributii casnice, cumparaturi, blog), iar locul cel mai potrivit pentru achizitionarea unei carti bune este site-ul Libris. L-am descoperit la recomandarea lui Miki, ea citeste foarte mult si mi-am zis ca daca e multumita de oferta lor inseamna ca trebuie sa fie ceva bun la mijloc.

Inainte comandam de pe Elefant.ro, insa de cand au bagat pe site si rochii si accesorii si asa, de toate, i-am cam evitat, plus ca nu mai aveau promotii care sa iti ia ochii si daca adaugam si transportul,  nu faceam nici o afacere,  asa ca  preferam sa merg in librarii sa-mi achizitionez cartile. Libris a venit la fix, are o platforma usor de utilizat, promotiile sunt foarte bune si cel mai important: transportul prin curier este gratuit! Grozav, nu?

La ultima comanda am achizitionat mai mult biografii. Aceast gen de literatura ma pasioneaza cam de vreo 3-4 ani, poate o fi de vina si firea mea mai curioasa :)). Cert e ca am  cunoscut prin intermediul cartilor mai bine unele personalitati si chiar m-am atasat de cateva.

Prima carte pe care am citit-o/ rasfoit-o  a fost biografia Tamarei Buciuceanu. Nu mi-a placut modul in care a fost scrisa. Foarte impersonal, lucru care ma mira, deoarece scriitoarea si actrita sunt prietene si ma gandeam ca aceasta carte va fi plina de amintiri si intamplari pline de umor, ca vor fi evocate persoane dragi care au marcat profund viata actritei. Insa, in afara de primul capitol care rememoreaza copilaria artistei in Basarabia , iar apoi exilul,  restul cartii este o insiruire de spectacole, personaje pe care actrita le-a interpretat si artisti cu care a lucrat. Singurul lucru interesant pe care l-am aflat a fost ca actorul Mihai Constantin, care l-a interpretat pe Ionica din Liceeni, este nepotul actritei. Nu recomand cartea pentru ca este poate una dintre cele mai slabe biografii pe care le-am citit, iar lucrarea nu face cinste unei asemenea personalitati cu 60 de ani de cariera in spate.

kmhnb

Françoise Sagan a devenit un idol rebel al epocii sale, o scriitoare nonconformista, foarte iubita si contestata in acelasi timp. Am ales doua opere de referinta ale acesteia pe care le voi citi in paralel cu cartea ce evoca o parte din amintirile scriitoare. Can’t wait!

page

Margaret Tharcher nu mai are nevoie de introducere, insa sunt putine lucruri pe care le stiam despre doamna de fier, in afara de faptul ca a condus Anglia o lunga perioada de timp si ca sfarsitul vietii a gasit-o macinata de o boala a uitarii. Restul lucrurilor se afla in aceasta carte.

 

DSC_0185

In final va prezint o carte pe care am primit-o cadoul la comanda mea, deoarece Libris.ro implinea 5 ani de existenta. Cum canile inscriptionate cu logo-ul Libris se epuizasera, am ales aceasta carte care se presupune ca te invata cum sa devii un lider de succes. Sa avem spor!

hjvnb

Voi ce ati mai citit in ultima vreme? De unde preferati sa va luati cartile?

2 răspunsuri to “Ce mai citim cand nu ne uitam in oglinda”

  1. miki 6 Iulie 2014 la 20:20 #

    Asa-i ca-s buni cei de la Libris? Nici mie nu-mi mai plac elefant de cand au amestecat cartile cu chiloti si posete, insa e singurul loc din care pot achizitiona e-book-uri in limba romana.
    Daca ti-a placut biografia lui M.Thatcher, iti recomand sa vezi si filmul, The Iron Lady,, care e foarte bine realizat si deloc plictisitor.

    • dianafoc 6 Iulie 2014 la 23:11 #

      Sa stii ca numai de la ei imi comand carti, sunt super faine. Cartea cu doamna de fier nu am apucat sa o citesc inca, dar am sa ma interesez si de film. Te pup!

Lasă un răspuns

