New in #5

4 Iul

Buna!

Cum au inceput ploile asa au inceput si reducerile, cate putin, putin, pana ce s-au intetit. Penultima captura am facut-o in C&A de unde mi-am luat mai mult haine de toamna, dar la cum e vremea cred ca am sa apuc sa le port si vara aceasta :). Sunt destul de atenta atunci cand cumpar la reduceri pentru a nu lua prostii doar pentru ca preturile sunt favorabile. Totusi daca ceva merita nu mai stau pe ganduri pentru ca sunt sigura ca nu voi mai gasi ceva asemanator data urmatoare.

Astfel mi-am ales doua bluze tricotate tare simpatice. Prima este de culoare crem, are un imprimeu usor etno si se aseaza destul de bine. Ceea ce nu imi place este faptul ca materialul nu este finisat bine pe interior si se prind bucati mici de material de maiou sau chiar de piele. A costat in jur de 40 de lei.

hjh

Cea de a doua bluza este mai mult lady-like. Se comporta mult mai bine decat prima atat la purtat cat si la spalat. Imi place detaliul din voal fin din partea de jos a buzei, dar si manecile suflecate. E chic ce sa mai…

hjgjh

La capitolul accesorii nu am excelat foarte tare. Tot din magazinul numit mai sus am pus ochii pe o esarfa tubulara, frumoasa, romantica, pastelata. E comoda si e potrivita pentru orice fel de tinuta.

jhgjhghg

Cerceii de mai jos sunt achizitionati din Takko. Nu imi mai luasem nimic din acest magazin de muuuult timp, insa la ultima vizita nu am plecat cu mana goala. Desigur si aceastia au fost la reducere, 10 lei doar.

DSC_0050

Voi cu ce cumparaturi senzationale v-ati delectat? Ati fost si voi prinsi de sezonul de reduceri?

5 răspunsuri to “New in #5”

  1. miki 4 Iulie 2014 la 10:48 #

    Sa le porti sanatoasa! 🙂

  2. Litere Stacojii 4 Iulie 2014 la 17:26 #

    Salut, imi cer scuze pentru spam, insa vreau sa te invit la un concurs cu premii in bani.
    Tot ce trebuie sa faci este sa raspunzi la intrebarea: „Daca te-ai trezi intr-o dimineata cu o importanta suma de bani, ce dorinte ti-ai indeplini?”
    Mai multe detalii aici: http://literestacojii.wordpress.com/2014/07/02/concurs-avbs/
    Multumesc!

  3. mihaela pojogu 6 Iulie 2014 la 14:56 #

    Eu am cautat mult incaltaminte pentru sotul meu insa nici dupa 3 vizite prin magazine nu am gasit ceva, azi mai dau o tura. In rest am cumparat online prin si fara colaborari, imi e mai usor asa cand casa e cu fundul in sus si eu plina de praf aproape zi de zi. Dupa dus nu-mi mai trebuie nimic. Duminica placuta si enjoy your shops, sunt tare dragute! xo

    • dianafoc 6 Iulie 2014 la 19:53 #

      Thanks Mihaela! Eu am mall-ul lang mine asa ca tentatia e aproape mereu, acum si cu reducerile astea e jale pentru mine:))! Spor la treaba de acasa! Pup

Lasă un răspuns

