Cute lips by Astor

30 Iun

14732-Page-Web-Lipcolor-Butter-Carousel-03_Hero-Image

Hello!

Aceasta noutate de la Astor  doreste sa incorporeze 3 produse in unul singur. Astfel Soft Sensation Lipcolor Butter hraneste buzele precum un balsam, are culoarea unui ruj si stralucirea unui luciu de buze.

Se prezinta sub forma unui creion jumbo, are capul retractabil, nu necesita ascutire. Forma precisa faciliteaza aplicarea, care devine foarte sigura si usoara. Lipcolor Butter nu incarca buzele si nu le lasa lipicioase, ganditi-va la un strugurel moale si foarte pigmentat. Rezistenta pe buze este relativa, imaginati-va ca daca mancati ceva reaplicarea este necesara, deoarece rezistenta la transfer este scazuta. In lipsa oricarei alte activitati, rezistenta este decenta, cam 5-6 ore.

Este un produs potrivit in special buzelor uscate. Oricine s-a confruntat cu buze uscate stie ce efect neplacut produce aplicarea unui ruj obisnuit peste acestea. Lipcolor Butter hidrateaza buzele cu pana la 30%, redand confortul si supletea acestora. Se gaseste in 13 nuante, de la cele cuminti cu tenta de nude, pana la cele mai indraznete!

397785_520992497956840_1703803050_nEu mi-am achizitionat doua nuante: 012 Unguilty Pleasure si 016 Va Va Voum. Le-am gasit in Auchan datorita vigilentei lui Miki. Pe raftul de sus erau nuante mai soft la 25 de lei si jos nuante mai tari la doar 10 lei. Ne-a explicat consultanta de vanzari ca aceste nuante la 10 lei proveneau dintr-o promotie mai veche si nu au modificat pretul pana nu se epuizeaza stocul. A good deal is a good deal.

  • 012 Unguilty Pleasure este un trandafiriu foarte placut care evidentiaza placut buzele. Merge combinat in fel si chip, nu este foarte tipator, desi pare mai inchis.

ghfgfd

DSC_0143

  • 016 Va va voum este o nuanta de rosu-corai destul de aprinsa. Eu o port cu incredere oricand, esential este sa pastrezi machiajul ochilor cat mai minimalist!

1

DSC_0249

Voi ce nuanta ati alege?

foto: diorella

3 răspunsuri to “Cute lips by Astor”

  1. miki 30 Iunie 2014 la 13:21 #

    Chiar ca-s bune! Eu mi-am luat atunci Unguilty Pleasure si nu e chiar de speriat. Adica dat intr-un strat mai subtire, merge si la babe =))

    • dianafoc 30 Iunie 2014 la 23:50 #

      :)) auzi la tine! Ma bucur ca iti plac, eu sunt super incatata de ele!

  2. mihaela pojogu 1 Iulie 2014 la 18:04 #

    Imi place foarte mult cum iti vine 012, cred ca tot asta mi-ar placea si pentru mine cel mai mult. A doua nuanta e mai „foxy”. 😀
    xoxo

Lasă un răspuns

