Review day today: Mitchum roll-on

11 Iun

Salut!

Am tot ezitat sa prezint acest produs, in parte datorita faptului ca nu este o noutate in domeniul cosmetic si m-am gandit ca lumea e plictisita sa mai citeasca inca o prezentare a unui deodorant. Totusi avand in vedere ca in meseria mea intalnesc des oameni care se confrunta cu probleme in ceea ce priveste transpiratia excesiva, iar vara deja ne-a coplesit cu temperaturile ei mari, am decis ca roll-on-ul de la Revlon merita atentia noastra, in mare parte datorita eficentei sale, dar si a pretului mic.

Hiperhidroza (transpiratia excesiva) are foarte multe cauze: stari emotive, probleme metabolice etc., dar mai putine solutii. Ca un mic pont va pot spune ca ceaiul de salvie are efect antisudorific, regland aceasta problema in mod natural. Revenind la Mitchum, l-am descoperit la recomandarea unei prietene foarte bune.

Denumirea super masculina nu m-a incantat peste masura, insa efectele sale da! Nu pot spune ca am probleme mari cu glandele sudoripare, chiar dimpotriva, utilizand frecvent deodorantul spray de la Balea, care are doar cateva ingrediente si nu blocheaza porii. Totusi vara lucurile se schimba in mod evident, iar un plus de protectie este necesar.

DSC_0010

Vara trecuta am avut o varianta mai veche a produsului, pe care nu am reusit sa o termin. Am cumparat totusi roll-on-ul din noua colectie deoarece l-am gasit in Auchan in forma  pachetului de 1+1 si cum disparuse din magazin o vreme, am decis sa nu ratez ocazia.

Acest deodorant-antiperspirant este un produs 2 in 1,  adica are efect de stopare a transpiratiei datorita sarurilor de aluminiu continute, glandele sudoripare fiind blocate la nivelul pielii. Efectul deodorant este reprezentat nu doar de parfumul „shower fresh”, dar si de inovatia Mitchum, formula eliberand oxigen activ care neutralizeaza mirosurile neplacute.

DSC_0011

Puncte forte:

  • miros delicat, placut, ce rezita pe toata durata folosirii
  • efect antiperspirant de lunga durata, chiar si in conditii extreme de efort fizic intens
  • pret mic
  • cantitate generoasa

Puncte slabe:

  • lasa urme albe, mai mult sub forma unei pudre care se poate indeparta fara probleme cu un prosop
  • dureaza cateva minute pana se usuca in totalitate ( din acest motiv evit produsele roll-on)
  • nu trebuie folosit in exces deoarece poate irita pielea sensibila, datorita concentratie mari de saruri de aluminiu

Per total este un produs pe care il recomand, nu este un antipersiprant tratament, insa se apropie foarte mult de acest tip de  produse si sunt convinsa ca va poate ajuta destul de mult sa combateti hiperhidroza, mai ales pe timpul verii sau in cazul unui efort fizic sustinut.

Pentru voi care sunt produsele care functioneaza si care sunt trucurile la care apelati pentru a combate transpirati in exces?

 

 

 

 

 

23 răspunsuri to “Review day today: Mitchum roll-on”

  1. Anonim 11 Iunie 2014 la 14:57 #

    pare interesant!poate o sa il incerc sa vad cum e!

  2. anca 11 Iunie 2014 la 14:58 #

    merita incercat!

    • dianafoc 11 Iunie 2014 la 17:35 #

      Sigur ca da! Eu zic ca o sa fii incantata de rezultate!

  3. Diana Chirica 12 Iunie 2014 la 17:06 #

    Mi l-am cumparat ieri din Auchan;)) Intr-adevar e asa cum l-ai descris, isi face treaba mult mai bine decat celelalte antiperspirante. Singurul lucru ciudat e ca imediat dupa ce-l aplic si pana se usuca complet e putin lipicios ;))

    • dianafoc 12 Iunie 2014 la 17:35 #

      Buna Diana! Stiu ca e lipicios pana se usuca, ma dispera acest lucru, eu mai grabesc procesul cu un evantai :)) Oricum important e ca isi face treaba! Te pup!

  4. Diana Chirica 12 Iunie 2014 la 17:49 #

    Credeam ca numai la mine se intampla asta. Dar se merita 5 minute de lipici si apoi o zi de prospetime;))

    • dianafoc 12 Iunie 2014 la 17:50 #

      :)) Putina neplacere si pe urma stam linistite!

  5. Irava Elena 29 Iunie 2014 la 23:41 #

    EU am hiperhidroza si o tratez cu odaban o data pe luna il folosesc si nu am treaba dar mi-am luat si mitchum deoarece voiam sa vad ce poate face avand in vedere pretul mic si cantitatea sa generoasa :*

    • dianafoc 30 Iunie 2014 la 11:22 #

      Ma bucur ca ai gasit un tratament care sa te ajute si sper sa fii multumita si de mitchum! Hugs!

  6. nimeni 28 Septembrie 2014 la 11:19 #

    Acest tip de roll-on se foloseste seara, inainte de culcare. In timpul noptii el actioneaza, iar in cursul zilei isi face treaba foarte, foarte bine. Plus ca nu mai trebuie sa stai sa usuci ceva, seara folosesti un tricou sau haine de „scandal” 🙂

    • dianafoc 1 Octombrie 2014 la 0:19 #

      Asa este, roll-on-ul este mai mult tip tratament, insa este eficient!

  7. oana 16 Decembrie 2014 la 15:06 #

    Fetelor nu reusesc sa mai gasesc acest roll on ma poate ajuta cineva????

    • dianafoc 17 Decembrie 2014 la 11:03 #

      Oana, imi pare rau sa aud ca nu il mai gasesti, eu ultima oara l-am luat din Auchan. Poate il vor mai aduce acolo!

    • Miki 8 Februarie 2015 la 3:22 #

      Buna Oana, ai reusit sa-l gasesti? Si eu mi-l luam din Auchan si Cora insa nu l-am mai gasit…:(

  8. Patricia 23 Februarie 2015 la 9:51 #

    Daca il gasesc imi iau tot raftul…

    • dianafoc 23 Februarie 2015 la 23:00 #

      :)) te cred, e un antiperspirat eficient, dc nu il gasesti iti recomand Spiral de la svr si deodorantl de la eucerin. Se gasesc in farmacii si sunt si acestea foarte bune.Merita sa le incerci!

  9. Ana 4 Aprilie 2015 la 22:26 #

    A mai gasit cineva Mitchum pe undeva? In Galati nu se mai gaseste nicaieri 😦

    • dianafoc 5 Aprilie 2015 la 13:23 #

      Din pacate nici eu nu am mai gasit nicaieri Ana, daca vrei poti sa-ti recomand alte variante la fel de eficiente!

      • Ana 6 Aprilie 2015 la 10:20 #

        da…o recomandare e binevenita. Am un deodorant Fa de rezerva, neinceput inca :).

      • dianafoc 6 Aprilie 2015 la 21:51 #

        Poti incerca de la SVR Spiral, ori crema antiperspiranta, ori spray-ul, antipersiprantele de la Eucerin sub forma de pray sau roll-on, sau de la Vichy! Aceste variante se gasesc in farmacii, si ar trebui sa cauti la mai multe ca sa gasesti cel ai bun pret!

  10. Anonim 13 Februarie 2017 la 21:57 #

    Bună! Îmi poți spune, te rog dacă îl mai folosești? Eu acum am auzit de el și nu îl găsesc, nu as vrea sa dau comanda de pe eMAG, și în auchan nu am ajuns pentru ca nu este aproape de mine 😦 dacă încă îl folosești, îmi poți spune te rog de unde îl cumperi? 🙂

Lasă un răspuns

