Cumparaturi irezistibile de la YR

8 Iun

Hello!

Marca Yves Rocher mi-a placut intotdeauna indiferent ca este vorba de produse de machiaj, de ingrijirea corpului sau parfumuri. Am incredere in ingredientele alese pentru crearea produselor, ma incanta mai ales aromele suave si naturale pe care acestea le transmit.

Fiind o clienta destul de fidela sunt in baza lor de date de mult timp, astfel incat mereu primesc de la ei pe e-mail cele mai noi oferte speciale pentru abonati. Mai nou pentru a fi anuntat de oferte irezistibile esti sunat pe telefonul personal. Nu ma incanta extraordinar acest mod de a face vanzare,  pentru ca te obliga practic sa iei decizii pe loc fara sa ai timpul necesar de a cantari situatia si sa fii convins ca ai facut cea mai buna alegere.  Cum ma tot fofilam si evitam sa dau un raspuns asupra comenzii care se invartea in jurul unui parfum operatoarea a cedat si mi-a facut totusi o oferta destul de buna pe care am acceptat-o imediat, fara sa am remuscari ca poate totusi nu am facut alegerea potrivita. Astfel am primit un colet ce continea parfumul So Elixir in varianta de 30 ml, un gel de dus cadou si transportul gratuit.

soexilir

Parfumul So Elixir este unul dintre preferatele mele de la YR. Prima oara l-am primit cadou si eram curioasa sa vad cum se comporta acesta pe pielea mea, daca voi putea sa il tolerez si sa il indragesc. A fost dragoste de la primul puf! Este o aroma destul de pregnanta de bergamota, trandafir, patchouli si esente orientale. Rezista destul de mult pe piele si iese in evidenta foarte placut, nefiind o aroma greoaie sau care sa dea dureri de cap.

DSC_0004

 

DSC_0007

DSC_0008

Cand cumpar pentru prima oara un parfum online , ca sa ma asigur ca este o aroma care o sa-mi placa,   ori merg intr-o parfumerie si il testez, daca reusesc sa il gasesc pe rafturile magazinului sau il caut pe Fragrantica.com. Acest site este un „must” daca doriti sa aveti cumparaturi fericite. Mi l-a recomandat Miki, atunci cand m-am decis sa cumpar de pe Strawberrynet.com si pot sa spun ca mai concep sa aleg cumpararea unui parfum de pe net fara sa aflu parerea utilizatorilor acestui site. Daca majoritatea isi dau ok-ul inseamna ca aroma este una suportabila si draguta, desigur asta mai inseamna ca nu este o aroma  deosibita si nu o sa fie parfumul meu semnatura, insa macar nu voi suferi o dezamagire.

De asemenea pe langa parerea utilizatorilor mai tin cont si de parfumierul care a creat produsul. Daca in CV-ul acestuia se mai afla si alte parfumuri care imi sunt cunoscute si imi plac inseamna ca parfumul pe care il caut va fi unul care sigur va fi pe placul meu.

Mangos

De asemenea am primit cadou gelul de dus creama cu aroma de mango si fructul pasiunii. Imi place foarte mult sticla mai putin conventionala decat cele clasice de gel de dus. Aceasta nu are dozator, este mai mult ca o sticluta de iaurt, din care se revarsa o crema unctuoasa, delicata ce miroase fenomenal de bine. Este un rasfat acest gel de dus si nimic altceva!

DSC_0003

 Sunt curioasa sa-mi spuneti ce criterii respectati atunci cand cumparati parfumul online? Ce anume va convinge sa cumparati o aroma pe care nu o cunoasteti?

 

Un răspuns to “Cumparaturi irezistibile de la YR”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Noi surprize de la YR | dianaelenastoica - 16 Septembrie 2014

    […] mi-am luat laptele de corp parfumat din gama So elixir, parfum pe care l-am prezentat nu de mult aici pe blog. Este unul dintre parfumurile mele preferate si am vrut sa achizitionez toata gama de […]

Lasă un răspuns

