Ivatherm, o lotiune micelara foarte buna!

15 Mai

Buna din nou!

Mai demult va scriam ca am incercat apa termala Ivatherm, acesta fiind primul contact pe care l-am avut cu acesta firma romaneasca de dermato-cosmetice. Apa termala ca apa termala, nu m-a dat pe spate. Ce-i drept are un pret avantajos raportand la cantitate, dar nu am vazut imbunatatiri semnifictive asupra tenului. In schimb lotiunea micelara mi se pare destul de buna.

Am cumparat lotiunea micelara Ivatherm la oferta de 1+1 din farmaciile Dona, cu siguranta o mai gasiti disponbila in aceasta varianta. Este potrivita oricarui tip de ten, chiar si celui sensibil sau cu deficiente majore: dermatita seboreica, cuperoza, piele matura sau uscata. Poate fi folosita in siguranta atat pe ten, cat si in jurul ochilor si al buzelor.

DSC_0796

Contine un numar mic de ingrediente, cele mai importante fiind micelele, structuri moleculare de forma sferica ce asimileaza particulele de praf, sebum si resturi de machiaj, curatind delicat si in profunzime tenul, fara sa il usuce.

Contine 30% apa termala Herculane, calmanta si antiiritanta. Ofera senzatia de prospetime. Are pH fiziologic, nu contine sapun, alcool, coloranti, fenoxietanol, dar contine conservanti precum BHT si chlorphenesin, aceasta substanta din urma avand rol antifungic si antibacterian. Ingredientele pozitive sunt desigur apa termala Herculane, dar si glicerina care este un ingredient emolient si alantoina care favorizeaza „repararea” si vindecarea pielii.

Lotiunea este filmogena, bacteriostatica si sebo-reglatoare si poate fi folosita atat pentru demachiere, cat si ca lotiune tonica. Eu a impac foarte bine cu ea, demachiaza bine, nu irita tenul sau ochii, insa trebuie insistat putin in jurul ochilor pentru a indeparta cu succes rimelul si alte produse mai rezistente. De obicei dupa ce foloses lotiunea micelara imi clatesc tenul si cu un gel de curatare bland si abia apoi aplic crema hidratanta.

Voi ce lotiune micelara folositi? Ati fi tentate sa o incercati si pe aceasta?

 

 

4 răspunsuri to “Ivatherm, o lotiune micelara foarte buna!”

  1. Mihaela 15 Mai 2014 la 15:09 #

    Buna Diana!
    A trecut ceva timp de cand am terminat lotiunea si vreau sa spun ca si eu simteam nevoia sa ma spal dupa si daca ma luam cu treburi fara sa ma dau imediat cu crema, parca fata „tinea”, in mare nu pot spune ca am avut o experienta rea dar nici una care m-a dat pe spate. A fost buna la casa omului. pup

  2. Stefana 17 Mai 2014 la 21:49 #

    Am incercat-o pe aceasta, pe cea de la Avene si pe Sebium de la Bioderma. Deocamdata favorita este de departe Bioderma, dar ma gandeam sa imi achizitionez si varianta mai ieftina, de la Garnier. Aparent ar fi extraordinar de faina si la un pret cu mult redus prin comparatie cu suratele dermatocosmetice. Will let you know my opinion as soon as I get it!

    • dianafoc 17 Mai 2014 la 22:02 #

      Buna Stef! Sa stii ca ma gandeam si eu sa incerc lotiunea de la Garnier pentru ca am auzit numai lucruri bune despre ea.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ape micelare bune, ape micelare proaste! | dianaelenastoica - 4 Septembrie 2014

    […] mult, iar altele mai putin. Dintre preferatele mele le pot enumera pe cele de la Uriage, Bioderma, Ivatherm, iar cea mai putin grozava a fost cea de la Vichy. De obicei produsele Vichy nu se potrivesc […]

Lasă un răspuns

