Cucerita de moda bio

7 Mai

 

images

Buna!

Traim intr-o perioada in care se vorbeste din ce in ce mai des despre produsele bio, fie ca este vorba despre alimente sau de produse de ingrijire a corpului. Viata cotidiana este foarte solicitanta pentru o persoana activa, iar lipsa timpului liber si a informatiilor ne fac uneori sa alegem gresit ceea ce mancam, ceea ce bem sau produsele cu care ne rasfatam corpul.

Incet, incet ne intoarcem spre natura si cautam in ea punctul de plecare spre o viata mai sanatoasa, cu mai putin stres, cu mai putine batai de cap, dar cu mai multa implinire si energie.

Este de asemenea timpul sa incercam sa utilizam produse cosmetice  certificate ecologic, care provin din medii controlate biologic, deoarecere substantele chimice din produsele de infrumusetare obisnuite sunt iritante pentru piele, pe termen lung conducand catre un ten sensibil, fragilizat si ulterior imbatranit.

Produsele de ingrijire bio au in compozitia lor extracte din plante , uleiuri naturale si ape florale care redau stralucirea si vitalitatea pierduta a tenului. Ingredientele produselor de ingrijire bio nu sunt modificate genetic si nici nu sunt cultivate pe terenuri care contine urme de pesticide.

Accesand Aoro.ro am descoperit o sectiune numai cu produse Bio unde am gasit printre cele mai bune produse de ingrijire a corpului, certificate ecologic, de la creme de zi pana la parfumuri sofisticate, toate fara adaosuri de produse chimice nocive organismului.

Cosmeticele Bio care mi-au atras atentia sunt urmatoarele:

Crema calmanta si hidratanta de la Nuxe:  are in compozitie extracte din 8 plante cu propritati calmante, inclusiv Aloe vera, iar extractul de Salicornia are ca efect mentinerea unui nivel optim de hidratare a tenului. Pielea este mai catifelata, iar sensatia de disconfort dispare datorita uleiului de migdale dulci si a florilor de portocal.

cats

Pentru machiaj produse pe care le prefer sunt cele din gama Lavera. Acestea pot fi folosite in siguranta de persoanele care au tenul sensibil sau predispus la alergii, deoarece ingredientele care sunt folosite  la fabricarea produselor nu sunt nocive, nu contin parabeni, coloranti chimici, emulgatori si nu sunt testate pe animale. Avand 25 de ani de experienta in domeniul cosmeticelor bio, Lavera si-a castigat recunoasterea in intreaga lume, fiind de asemenea un brand apreciat de multe vedete.

cats2

In cele din urma nu puteam sa nu rezist sa nu trag o privire si la segmentul de produse de ingrijire a parului. Sunt o mare fana a gamei Klorane si pot spune ca de cand le folosesc am obervat o mare imbunatatire asupra aspectului parului meu. Este mult mai sanatos, mai stralucitor si cu mai mult volum. Am folosit treptat samponul cu rodie pentru parul vopsit, am incercat si noutatea cu extract de in pentru volum, insa acum mi-am indreptat privirea catre cel cu extract de ceara de magnolie.

cats3

 

Utilizand acest sampon parul este hidratat si invelit intr-o pelicula fina ce confera o senzatie de par ingrijit fara a-l incarca. Îmbinarea unică a extractului de ceară de magnolie cu un complex original pentru activarea strălucirii permite formulei sale cremoase să uniformizeze pelicula externă a cuticulei părului, nivelând suprafața firelor de păr pentru o reflectare perfectă a luminii. Perfect protejat, părul devine moale, suplu și lejer.  Pe langa samponul pentru stralucire gama mai beneficiaza de balsam, cat si de un spray pentru stralucire.

Sunt curioasa sa stiu daca folositi produse de ingrijire bio sau daca va tenteaza sa incercati aceasta varinta mai sanatoasa de ingrijire a tenului si corpului?

Pe curand!

 

Produsele de ingrijire bio au in compozitie extracte din plante, uleiuri de seminte, ape florale si uleiuri esentiale derivate din plante, pentru o piele stralucitoare si plina de vitalitate. Ingredientele produselor de ingrijire bio nu sunt modificate sau dezvoltate genetic, cu ajutorul pesticidelor, erbicidelor sau fertilizatorilor sintetici. – See more at: http://www.marieclaire.ro/andreea-raicu-sustine-cosmeticele-bio/#sthash.Xr090PvY.dpuf
Produsele de ingrijire bio au in compozitie extracte din plante, uleiuri de seminte, ape florale si uleiuri esentiale derivate din plante, pentru o piele stralucitoare si plina de vitalitate. Ingredientele produselor de ingrijire bio nu sunt modificate sau dezvoltate genetic, cu ajutorul pesticidelor, erbicidelor sau fertilizatorilor sintetici. – See more at: http://www.marieclaire.ro/andreea-raicu-sustine-cosmeticele-bio/#sthash.Xr090PvY.dpuf
8 răspunsuri to “Cucerita de moda bio”

  1. Eliza Rachieru 7 Mai 2014 la 20:52 #

    Am avut ocazia sa folosesc o crema de maini bio, cu extract de struguri si mi s-a parut foarte buna. Ma bucur ca ai incercat astfel de produse si ca ne poti impartasi pararea ta. Am incredere in gusturile tale si cu siguranta voi incerca si eu, mi-a atras atentia gama de ingrijire a parului 😀

  2. RalucaR 7 Mai 2014 la 22:48 #

    Mie îmi plac foarte mult produsele bio și încerc întotdeauna să le achiziționez chiar dacă sunt mai scumpe. Diferența e că miros mai bine și au un efect mai îndelungat. Mă refer în special la cosmetice. Eu sunt foarte mulțumită de produsele de la Benecos, însă trebuie să recunosc că și cele de la Lavera mi-au atras atenția și am de gând să achiziționez! Mulțumesc pentru sfaturi! Recenziile tale sunt tot timpul foarte folositoare! 🙂

  3. Mihaela 9 Mai 2014 la 19:44 #

    Folosesc produse naturale cat imi permite buzunarul la care se adauga cele cat mai „”curate la pret mic.

    • dianafoc 10 Mai 2014 la 15:32 #

      Stiu ca folosesti produse bio si sunt mereu curioasa ce mai incerci nou!

  4. Andreea Anca 13 Mai 2014 la 16:45 #

    Am vazut ca saptamana asta cei de la Aoro au si promitie la brandul prezentat de tine: Nuxe

    • dianafoc 13 Mai 2014 la 22:34 #

      Da, asa este! E un brand de cosmetice foarte bun si il recomand cu mare drag!

  5. Adina 20 Decembrie 2014 la 1:29 #

    Produsele Nuxe de pe Aoro sunt autentice?

    • dianafoc 21 Decembrie 2014 la 16:16 #

      Eu cred ca sunt autentice, dintre toate produsele comandate de la ei nu prea mi-a pus nici unul semne mari de intrebare, deci cred ca poti sa fii fara grija!

Lasă un răspuns

