Noua aroma: Green Tea by Elizabeth Arden

30 Apr

cidonija_3

Salut!

Elizabeth Arden credea cu ardoare in dreptul fiecarei femei la frumusete. Perseverenta si increderea in sine au ajutat-o sa-si deschida primul salon pe 5th Avenue din New York si  succesul l-a cunoscut imediat. Primul parfum a fost creat in 1934 si se numea Blue Grass, iar  ultima editie dateaza din 2014, fiind demonstrata continuitatea in domeniul frumusetii, dar si actualitatea cu care aceasta companie vine in intampinare publicului.

Casa Arden  la inceputul secolului al XX-lea era orientata in special spre produsele cosmetice si de infrumusetare, fiind o pionera in arta machiajului si a saloanelor de tip spa. Ulterior insa accentul este a fost pus pe dezvoltarea liniilor de parfumuri proprii, dar si a parfumurilor semnate de celebritati sub numele casei Arden.

Parfumul Green Tea este unul plin de note cu accent citric si fresh, fiind lansat pentru prima oara in 1999, iar dupa 15 ani de la punerea sa pe piata este inca un parfum la moda, actual, poate si datorita notelor clasice si a mirosul de ceai verde si citrice care energizeaza si revigoreaza starea de spirit.

DSC_0798

DSC_0800

Parfumierul ce sta in spatele acestei creatii este Francis Kurkdjian. Daca va intebati cine este el , va pot spune doar ca si-a pus semnatura pe sute de parfumuri de la companii precum Yves Roche pana la Dior, Jean Paul Gaultier sau fructoasa colaborare cu Elie Saab, fiind creatorul celebrului Le Parfum.

Parfumul Green Tea este perfect pentru zilele fierbinti de vara, cu cat temperatura este mai insuportabila cu atat mai mult acest parfum racoreste, revigoreaza si energizeaza. Nu este un parfum sufocant, greoi, este foarte usor si fresh, si merg pana intr-acolo incat pot spune ca poate fi chiar un parfum unisex, putand fi folosit si de barbati fara absolut nici o problema.

Acest parfum l-am gasit la cel mai bun pret pe site-ul Aoro.  Aici puteti cumpara produse cosmetice si parfumuri la preturi incomparabile cu orice alt magazin fizic , calitatea produselor si originalitatea acestora fiind la fel de sigure. Parfumul Green Tea l-am ales in cantitatea de 30 ml, fiind potrivita pentru a incapea  in poseta si de a reimprospata aroma pe parcusul zilei.

Am observat de asemenea ca gama Green Tea se bucura de foarte multe produse pe acest site, produse pe care le-am vazut doar pe site-ul original Elizabeth Arden. Aici fac referire la crema de corp, deodorant, lapte de corp etc. sau chiar deodorant roll-on.

Un produs foarte interesant este si setul cadou Green Tea ce contine apa de parfum 100 ml, lotiunea de corp de 100 ml si gelul de dus 100 ml, toate cele  trei produse la pretul unei singure ape de parfum. Este o oferta foarte tentanta ce nu poate sa nu-mi faca cu ochiul mai ales ca stiu cat de fresh este mirosul, iar cu ajutorul gelului de dus si al cremei de corp aceasta aroma s-ar prelungi toata ziua.

untitled

Voi ce parfum folositi in zilele toride de vara? Cu ce aroma va racoriti?

Sunteti tentante sa incercati si acest parfum si mai ales ofertele intersante de pe site?

Astept cu interes opiniile voastra si va imbratisez!

 

5 răspunsuri to “Noua aroma: Green Tea by Elizabeth Arden”

  1. Stefana 2 Mai 2014 la 16:59 #

    Ma bucur mult ca iti place Green Tea… E cu adevarat special! Aoro sunt si ei foarte profi. Nu am avut niciodata probleme cu ei, intotdeauna prompti si oferind produse de calitate.

  2. Eliza Rachieru 7 Mai 2014 la 20:31 #

    Felicitari pentru articol, ai descris foarte frumos, ma bucur ca iti place si tie. Parfumul Green Tea se potriveste perfect anotimpului cald, eu am varianta la 100 ml si pot sa spun ca imi racoreste verile de 2 ani! Am avut setul cu gel de dus si crema de corp, insa fiind mai mici la gramaj le-am terminat imediat. Nu stiam ca cei de la Aoro au toata gama de produse, ma tenteaza crema de corp, cu siguranta merita incercate!

  3. Andreea Anca 12 Mai 2014 la 13:30 #

    E perfect pentru vara parfumul pe care l-ai recomandat. L-am avut si eu acum cativa ani si mi-a placut foarte mult. Vad ca pe aoro gasesc mai multe produse din gama asta si nu stiam de ele 🙂

    • dianafoc 12 Mai 2014 la 18:22 #

      Ma bucur ca iti place si tie parfumul, este forte potrivit pentru vara si pe aoro chiar gasesti gama completa! te pup!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Arome de ceai verde si salcam | dianaelenastoica - 13 Septembrie 2014

    […] destul de des diverse amestecuri in care se regaseste acesta si mi-am cumparat chiar si parfumul Green Tea de la Elizabeth […]

Lasă un răspuns

