Concert Urma

4 Apr

Hello!

Azi e oficial ultima zi lucratoare a saptamanii, iar de maine urmeaza cele doua  zile de odihna bine-venite. Desi eu lucrez in weekend acest fapt nu ma impiedica sa-mi fac planuri pentru a evada din cotidian si unde mai bine pot face acest lucru daca nu la un concert de exceptie. Trupa clujeana de rock alternativ Urma a implinit 11 ani de activitate si marcheaza acest eveniment cu o serie de concerte in toata tara.

Am fost foarte bucuroasa pentru ca s-au hotarat sa includa si Iasul in intinerariu deoarece nu i-am mai ascultat de foarte mult timp live. Evenimentul va avea loc in Underground si desi nu se compara cu Silver Church, sper sa fie sonorizarea pe masura si multa distractie!

Pentru a afla mai multe lucruri despre formatie, daca v-am facut curiosi,  va invit pe site-ul lor oficial Urma,  insa am gasit si in presa articole care anunta acest concert!

Asadar sambata in Underground de la ora 21 super concert! Voi ce faceti in weekend?

concert-urma-iasi-cover-iasi-fun

 

 

Lasă un răspuns

