Asos goodies!

29 Mar

Hello!

Dupa cum v-am mai spus comand foarte des de pe Asos, de cele mai multe ori accesorii sau produse cosmetice. De data aceasta am fost atrasa de o trusa cu unturi de corp si de un spray uscat. Am prins un moment in care erau reduceri de 20% la orice comanda, la care s-au mai adaugat si reducerile fiecarui produs in parte.

  • Trusa cu creme de corp de la Beauticology, care  este de fapt o subdivizie a firmei Baylish&Harding ale caror produse vi le-am prezentat si in acest articol, m-a atras prin pretul foarte mic de doar 4 lire, dar si prin cantitate si arome. Fie ca este vorba de capsuni, menta sau cirese, toate aromele sunt imbietoare, singura parte proasta este ca sunt fabricate in China, dar in ziua de azi ce nu este fabricat acolo?

DSC_0839

DSC_0841

  • Tot la capitolul cosmetice mi-am ales un sampon uscat de la Batiste. Am tot auzit despre el, despre cat de bun si eficient este acesta, iar pentru ca uneori ai nevoie de o reimprospatare a podoabei capilare am zis ca ar putea fi o afacere buna. Are 200 ml si costa 2 lire.

DSC_0834

DSC_0835

Ce parere aveti despre noutatile mele? Vi se par interesante? Le-ati testa?

2 răspunsuri to “Asos goodies!”

  1. Aurora Toma 29 Martie 2014 la 18:50 #

    Am să comand și eu un sampon Batiste de la ei. La noi, un șampon Batiste costă 28-35 lei, așadar sunt mult mai accesibile pe Asos! In ultima comandă de pe site am avut numai lenjerie, iar data viitoare intentionez sa-mi iau un costum de baie și un sampon uscat!
    Sa le folosești cu mare drag!

    • dianafoc 29 Martie 2014 la 21:20 #

      Hello Aurora! Am vazut comanda ta de pe Asos cu lenjerie, foarte frumoase sunt articolele. Sa stii sa saponul Batiste e chiar bun si are un pret foarte bun pe Asos, plus ca e si transportul gratuit! Abia astept sa vad de care iti iei :)!

Lasă un răspuns

