From Asos with love…

24 Feb

Hello!

Asos...probabil cel mai des utilizat site on-line de cumparaturi. Imi place pentru ca are mereu reduceri, lucruri interesante, de calitate si transport gratuit. Haine comand putin mai rar, deoarece nu sunt mereu convinsa ca imi vor veni bine, nu neaparat ca marime, doar vreau sa fiu sigura ca sunt stilul meu si ca se potrivesc corpului meu.

Ultima comanda a fost o bluza dantelata marca Vila. Peripetia cu bluza a fost ca aceasta a intarziat o luna sa ajunga. M-am panicat si am declarat-o pierduta pe traseu, insa dupa ceva dezbateri si email-uri schimbate cu cei de la Asos,  acestia mi-au retrimis coletul. Daca aveti probleme cu primirea coletului cei de la Asos sunt foarte receptivi si nu pun probleme in retrimiterea coletului daca se dovedeste ca acesta nu a mai ajuns la destinatie.

Una peste alta, tin sa va spun ca bluza este exact asa cum este prezentata pe site. Dantela este de buna calitate, bine lucrata si finisata, per total sunt foarte incantata de aceasta.

image1xxl

Vizualizarea hainelor pe Asos mai are o modalitate prin care poti sa vizualizezi felul in care acestea se aseaza pe modele. View catwalk este un modul care iti permite sa vizualizezi defilarea pe podium a modelului ce poarta haina aleasa de tine.  Doar asa poti sa fii sigur de caracteristicele piesei vestimentare alese de tine.

DSC_0790

Voi ati comandat de pe Asos? Ati fost multumiti?

3 răspunsuri to “From Asos with love…”

  1. miki 24 Februarie 2014 la 21:13 #

    S-o porti sanatoasa! 🙂

  2. mihaela 25 Februarie 2014 la 15:13 #

    Inca nu mi-am comandat de pe Asos, din pacate ce doream nu era pe marimea mea sau nu suficient de ieftin. 😀 Imi place sistemul lor de prezentare, sa vad produsul in miscare, cum se aseaza, muleaza… ridica. 🙂

    • dianafoc 25 Februarie 2014 la 16:49 #

      Buna Mihaela, sa stii ca eu am fost mereu foarte multumita de produsele lor, nu m-a dezamagit nimic pana acum. Ultima livrare a ajuns chiar repede, prin curier, desi selectasem sa vina prin transport obisnuit, adica la oficiul postal. Se pare ca isi doresc cu adevarat sa aiba clienti multumiti!

Lasă un răspuns

