All shoes sau all bags?

20 Feb

Salut!

E posibil sa stiti magazinele de pantofi si genti All shoes. Mai intai erau denumite Denis, ca pe urma sa devina All shoes si Why Denis, firma din urma promovand modele mai exclusiviste la preturi ceva mai piperate. Eu raman fidela marcii All shoes, tot ce am in materie de genti si pantofi am de la acest magazin. Am devenit atat de obsedata incat aproape toata familia isi achizitioneaza accesorii din acest magazin.

Ce imi place la ei?

– au modele interesante, clasice, deloc plictisitoare.

– vin mereu ce ceva inovativ in materie de accesorii.

– toate produsele sunt din piele, fie ca e cu aplicatii, din lac, intoarsa pe toate partile etc.

– incaltamintea are un calapod foarte bun si este bine lucrata.

Nu am sa ma apuc acum sa va insir toata colectia de pantofi, insa va arat gentile. Sunt doua la numar, una rosie, luata in vara si una neagra, mai recenta.

DSC_0764

Dezavantajul aceste genti rosii este ca se zagarie usor, si astfel trebuie mereu sa o ingrijesc cu produse speciale. De asemenea este putin ca grea, in rest este incapatoare, durabila si de efect! 😀

DSC_0760

DSC_0761

DSC_0762

DSC_0763

Geanta neagra este usor texturata si spre deosebire de cea rosie a fost accesorizata cu un sac satinat pentru protectie.  La All shoes a primit si acest card de fidelitate pe baza caruia pot beneficia de reducere 10% la produsele care nu sunt reduse si 15% reducere de ziua mea.

DSC_0766

Voi v-ati cumparat produse All shoes? Sunteti multumiti?

4 răspunsuri to “All shoes sau all bags?”

  1. mihaela pojogu 20 Februarie 2014 la 23:03 #

    Nici macar nu mai auzisem ori nu am memorat. 🙂 Gentile arata foarte bine, de calitate.

    • dianafoc 21 Februarie 2014 la 22:23 #

      Chiar sunt Mihaela, si pantofii la fel, sunt foarte bine lucrati

  2. Moto 21 Februarie 2014 la 0:18 #

    Sunt magazinele de pe Stefan, capatul dinspre Casa Cartii?
    Nu am intrat de mult prin magazinele de acolo..

    Nu am reusit sa ma abtin si le-am gasit pagina de FB – https://www.facebook.com/annacoriofficial

    • dianafoc 21 Februarie 2014 la 22:25 #

      Hey, mersi de pagina, eu nu am reusit sa o gasesc. Pe Stefan magazinul e langa cel Peg si mai este un Why Denis in Palas!

Lasă un răspuns

