Mini vacanta!

14 Feb

Salutari!

Saptamana aceasta a fost una tare buna, in mod special pentru ca a fost si este in continuare pana duminica VACANTA! De cum am prins prima adiere a concediului am mers la Piatra Neamt, la nasii nostri, pentru a ne relaxa. Aerul de munte este minunat, iar o plimbare cu telegondola a fost necesara pentru a ajunge pe partia de ski. Nu va entuziasmati, nu sunt deloc priceputa la sporturile de iarna, activitatea mea rezumandu-se la un pahar de vin fiert si o saniuta! Partia de ski Cozla este bine amenajata si foarte populata in weekend!

DSC_0723

DSC_0712

DSC_0693

DSC_0740

Saptamana a continuat cu o mini-excursie la Suceava. Ne-am cazat la Vila Magic, care este la intrarea in oras. Camera a fost mare, luminoasa, aveam wi-fi si televizor. In pretul camerei nu intra si micul dejun, insa acesta a fost luat in oras.

La Muzeul de Stiinte Naturale am mers, ca niste turisti adevarati, sa vedem expozitia de reptile vii. Toate sortimentele de serpi veninosi, neveninosi, constrictori, soparle, tarantule erau expuse spre curiozitatea vizitatorilor. Am fost impresionata pentru ca nu in fiecare zi ai ocazia sa observi asemenea creaturi temute si sa te desparta de acestea doar un geam.

20140211_140659

20140211_140637

20140211_140505

Pentru ca vremea potrivnica nu ne-a incurajat foarte mult sa iesim in oras, excursia din Suceava s-a transformat mai mult intr-un food safari, deoarece ne-am petrecut marea majoritate a timpului in restaurante, si prin magazine. Pentru ca tot am pomenit de restaurante, am descoperit unul foarte frumos. Restaurant Latino din Suceava mi-a dat sansa sa gust un preparat destul de rar chiar si prin aceste parti ale tarii. Este vorba de soleanca, un soi de ciorba de potroace basarabeana, cum numai in cartile lui Radu Anton Roman mai gasesti. O recomand din tot sufletul pentru ca o consider ca fiind cea mai buna ciorba pe care am gustat-o pana acum, asadar daca treceti prin Suceava nu ocoliti restaurantul pentru ca nu o sa regretati!

20140211_142150

20140211_144841

Sotul meu si-a luat o pizza cu hribi, in amintirea zilelor insorite de asta vara, cand culegea din padure hribi, painisoare si galbiori. A fost si acest preparat foarte gustos si bine pregatit.

20140211_144850

DSC_0773

DSC_0770

Un alt restaurant care parea promitator, dar care ne-a cam dezamagit la fata locului a fost Oscar Wilde. Ma asteptam sa aiba ceva reminiscente irlandeze, insa nu prea s-a ridicat la asteptari. Personalul era cam plictisit, meniul cu bere obisnuit, iar mancarea cam scumpa. Este un local elegant, nici vorba de pub, unde poti petrece o seara destul de banala, pe scurt nu a fost pe gustul meu si nu era ceea ce ma asteptam.

Orasul Suceava sta destul de bine si la capitolul shopping. Cred ca este aproape la fel ca Iasul la acest capitol. Asadar am avut unde sa-mi clatesc ochii, dar nu am facut excese la acest capitol. Din C&A mi-am luat aceste accesorii. Poate ca ar fi trebuit sa-mi iau mai multe, acestea fiind reduse, insa am zis sa nu fac cumparaturi doar din impuls, sa fiu mai ponderata.

DSC_0786

DSC_0785

DSC_0783

In H&M nu erau cine stie ce haine, la raionul cu accesorii reduse m-a apucat rasul, nu am vazut asemenea porcarii nici la balci, dar in fine, mi-am ales doua sepci ce au in tesatura lana, fiind potrivite pentru ceea ce a mai ramas din iarna.

DSC_0788

DSC_0789

Din Takko mi-am luat un maiou, cu intarituri pentru a favoriza modelarea corporala, ce era redus cu 50%. Este un accesoriu foarte bun si il recomand cu mare caldura.

DSC_0787

Am observat de mult timp faptul ca in afara Iasului marile magazine au marfa mai buna, mai frumoasa, mai multe reduceri, esti mai entuziastmat de ceea ce cumperi. Mereu mi se intampla sa imi cumpar lucruri mai bune din Suceava, Bacau, Piatra Neamt decat din aceleasi magazine din Iasi.

Vacanta din Suceava s-a incheiat cu o vizita la Fierarie. Este un local in care mergem cu drag de fiecare data cand ajungem in Suceava. Au cele mai trasnite mancaruri si bauturi, dar sunt foarte gustoase, iar atmosfera este relaxanta si prietenoasa!

Voi cum v-ati petrecut saptamana?

2 răspunsuri to “Mini vacanta!”

  1. miki 14 Februarie 2014 la 18:13 #

    Sa va fie de bine scurta vacanta! 🙂

Lasă un răspuns

