Arome luxuriante englezesti

9 Feb

Buna tutuor!

In vacanta de Craciun m-am revazut cu prietena mea Georgiana dupa o lunga perioada in care nu am mai avut ocazia de a sta fata in fata. Desi am copilarit impreuna si am mers pe drumul profesional  identic, amandoua avand aceeasi profesie si lucrand pentru aceeasi companie, faptul ca traim in orase diferite, eu in Iasi si ea in Bucuresti, nu ne lasa sa ne vedem atat de des pe cat am vrea. Insa de Craciun nu s-a mai pus problema sa nu ne vedem, astfel ca am petrecut cateva ore minunate la un ceai, povestindu-ne tot ce nu ne-am zis de cand nu ne-am mai vazut.

Surpriza placuta din partea ei a constat intr-un cadou foarte placut si feminin: un set cu cana de la brandul englezesc Baylis & Harding. Cana este incredibil de draguta si abia astept sa-mi beau ceaiul preferat in ea.

DSC_0042

Firma Baylis&Harding comercializeaza produse pentru corp si baie, motto-ul lor fiind cel al produselor luxuriante si accesibile, putand fiecare dintre noi sa se simta rasfatat.

DSC_0043

Gelul de dus si crema de mani au o combinatie de arome unica: bujor, ceai alb si iasomie. Mirosul este foarte persistent si feminin, crema fiind deja stapana gentii, pentru ca datorita dimensiunilor mici, o pot lua peste tot cu mine sa-mi hidratez mainile in sezonul rece.

DSC_0047

Produsele Baylish&Harding se gasesc la noi in tara in magazinele partenere, iar o cautare pe net va va putea ajuta sa identificati magazinul cel mai apropiat de voi.

Ce parere aveti despre aceasta gama de cosmetice? Ati incercat-o pana acum sau sunteti macar tentati sa o faceti?

5 răspunsuri to “Arome luxuriante englezesti”

  1. miki 10 Februarie 2014 la 7:56 #

    N-am avut ocazia sa folosesc produse ale acestei firme si chiar sunt curioasa cum sunt. Astept review-uri!
    O saptamana frumoasa! :-*

    • dianafoc 10 Februarie 2014 la 11:27 #

      te pup si eu Miki! O saptamana minunata!

  2. mihaela pojogu 11 Februarie 2014 la 23:41 #

    Cum suna asta faptul ca ma atrage mai mult cana decat produsele, poate ca nu le stiu mirosul etc? ;))

    • dianafoc 12 Februarie 2014 la 8:56 #

      E frumoasa cana, dar si produsele sunt ok!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Asos goodies! | dianaelenastoica - 29 Martie 2014

    […] de fapt o subdivizie a firmei Baylish&Harding ale caror produse vi le-am prezentat si in acest articol, m-a atras prin pretul foarte mic de doar 4 lire, dar si prin cantitate si arome. Fie ca este vorba […]

Lasă un răspuns

