Mineral Roll-on de la Bourjois

30 Ian

Hello!

Din gama Bourjois am folosit in decursul timpului atat produse pentru machiaj, cat si produse destinate ingrijirii corpului. Sunt produse de calitate, frantuzesti, extrem de populare si apreciate.

Din pacate compania Bourjois nu are un site oficial si in limba romana, iar cel destinat altor tari mi s-a parut foarte slab organizat cu putine informatii. Totusi va puteti informa asupra noutatilor accesand pagina oficiala de Facebook Bourjois Romania sau pagina de blog Bourjois-A place to fall in love.

Deodorantul Bourjois Roll-on din gama Mineral, mi-a atras atentia pentru ca nu contine parabeni si saruri de aluminiu, asadar este mai eco si mai prietenos cu pielea noastra.

deodorant_roll_on_mineral_beauteInlaturand asadar din compozitia sa ingredientele daunatoare precum alcoolul, parabenii si sarurile de aluminiu, deodorantul promite protectie 24 h bazandu-se pe propietatile pietrei de alaun si ale pigmentilor perlati pentru o piele protejata si ingrijita. Parfumul este foarte fin, delicat, destinat pielii sensibile.

DSC_0012

Gama Mineral mai detine in palmares si un roll-on cu argila alba, cu proprietati absorbtive.

deodorant_roll_on_mineral_respect

Sincera sa fiu nu ma asteptam sa ma impac atat de bine cu acest deodorant roll-on, insa chiar face ceea ce promite, este durabil, nu pateaza hainele, are un parfum fin si nu irita pielea. L-am achizitionat din Farmaciile Dona, insa cu siguranta il puteti gasi si il magazinele pe care le frecventati cel mai des!

Cum va incanta aceste deodorante de la Bourjois?

4 răspunsuri to “Mineral Roll-on de la Bourjois”

  1. mihaela pojogu 30 Ianuarie 2014 la 21:58 #

    Diana nu am incercat nici un produs Bourjois, insa deodorant cu piatra de alaun in compozitie chiar asta folosesc in prezent si sunt multumita. Sunt curioasa cum se va comporta la vara.

    • dianafoc 30 Ianuarie 2014 la 22:07 #

      Sa stii ca sunt ok si produsele Bourjois! Insa vara de obicei se observa care produs este cu adevarat eficient. Eu de obicei vara folosesc deo roll-on Mitchum de la Revlon!

  2. diana 16 Mai 2014 la 20:24 #

    hello! eu folosesc de aprox 2 ani acest deodorant, dar de vreo 2 luni nu-l mai gasesc nicaieri (in cluj), din pacate

    • dianafoc 16 Mai 2014 la 23:59 #

      a observat si eu ca este deficitar si nu inteleg de ce? Daca mai dau de el am sa-ti dau de veste! Hugs!

Lasă un răspuns

