Cod galben de cumparaturi

26 Ian

Hello!

In Iasi ninge in sfarsit, e iarna, e frumos. Vremea nu e foarte vitrega si sper ca nici voua iarna nu v-a facut probleme mari. Eu in loc sa stau in casa la caldura, sa citesc si sa ma uit la filme tot colind magazinele. Am stabilit clar ca am o obsesie legata de cumparaturi si chiar cred ca e cazul sa ma opresc cat de curand :)! Meanwhile va arat ce produse a mai „nins” peste mine.

DSC_0601

In magazinul Lidl din Canta erau iarasi produse la preturi promotionale. O cumparatura din impuls a fost si acesta pereche de manusi. Sunt groase, captusite, impermeabile si au costat 10 lei. Sotul meu era deja verde de ciuda ca nu si-a gasit si el o pereche. Romanii au dat navala in stilul caracteristic la raionul amenajat cu produse reduse si cu greu mai puteai gasi ceva care sa fie intreg, cu pereche si cutie.  Se pare ca nivelul multor conationali este regresiv, dar asta e alta discutie.

DSC_0604

Cuierele detasabile au fost o achizitie super buna. Doar 5 lei setul si deja le-am pus in functiune. Sunt foarte practice si discrete.

DSC_0606

DSC_0609

Trecand la lucruri mai serioase, am luat acest deodorant din Auchan, e mic si foarte potrivit pentru a fi pus in geanta. A costat sub 3 lei.

Descriere oficiala: „Produsele antiperspirante Gerovital H3 prof.dr. Ana Aslan au fost concepute într-o formulare blândă , de tip emulsie, care respectă atât pielea delicată a axilelor, oferind o protecție de lungă durată împotriva mirosurilor neplăcute ale transpirației cât și materialele hainelor pe care nu lasă urme albe sau galbene.

Eficiența deodorizantă crescută este asigurată printr-un mecanism complex în care sunt asociate acțiunile a trei ingredienți activi:
  • Sărurile de aluminiu care reglează procesul transpirației în zona axilară prin formarea unor hidroxi-geluri care blochează parțial canalele sudoripare;
  • Citrofolul ® , un ingredient organic , care inhibă descompunerea enzimatică a componentelor nemirositoare ale transpirației, fără distrugerea bacteriei implicate în proces;
  • Vitamina E, cu acțiune antioxidantă care împiedică procesle de autooxidare ale compușilor nesaturați ai transpirației.
Parfumurile proaspete, delicate, balsamice te învăluie și iți dau o senzație de prospețime naturală.”
DSC_0614

Am profitat din nou de reducerile din L’Occitane. Am pus ochii pe un concentrat din lapte de migdale. Lasa pielea foarte fina, intra rapid in piele si miroase senzational. Pacat ca are doar 50 ml, insa il folosesc cu mare placere.

 

Descrierea oficiala: „Bogat in ulei si lapte de migdale, acest produs hraneste in profunzime si catifeleaza pielea. Prin aplicare zilnica timp de minim 3-4 saptamani, pielea isi recapata elasticitatea, moliciunea si aspectul neted.”
Managerul L’Occitane, Iustina, a fost foarte draguta si m-a ajutat enorm sa-mi aleg exact ceea ce imi trebuie. Pentru ca am parul normal, insa nu are volum si are tendinta de a se ingrasa usor, mi-au fost oferite spre testare mostre de sampon, balsam si masca din gama potrivata acestui tip de par.
DSC_0610
Gama pentru ingrijirea parului contine un amestec de 5 uleiuri esentiale (pelin, portocal dulce, menta, pin si rozmarin) care stimuleaza microcirculatia, transporta nutrientii necesari pentru un par sanatos , catifeleaza, revigoreaza si tonifiaza.
Un complex ce are o baza de curatare vegetala bogata in aminoacizi si extract de tei: redefineste fibra capilara, oferind parului mai mult volum, suplete si vitalitate.

Voi ce ati mai cumparat recent?
10 răspunsuri to “Cod galben de cumparaturi”

  1. aurora toma 26 Ianuarie 2014 la 19:24 #

    Am avut un șampon L/occitane pentru păr gras, tot cu 5 uleiuri esențiale. Cred că a fost cel mai bun șampon folosit de mine vreodată și m-a ținut cam 6 luni. Sunt curioasă dacă mostrele te vor convinge de calitățile celui pentru păr fin. Chiar nu știu de ce nu l-am mai luat de-atunci.
    La noi în Lidl era curat lună la coșurile cu reduceri. Mai erau doar niște seturi cu șurubelnițe 😀

    • dianafoc 26 Ianuarie 2014 la 19:33 #

      Buna Aurora! Eu momentan folosesc sampon Klorane cu rodie. Sper sa imi placa cel de la L’Occitane, desi parul meu nu e foarte pretentios. In rest in Lidl, dc nu mai alimenteaza cosurile cred ca va bate vantul saptamana viitoare. Curios e faptul ca nu in toate magazinele Lidl din oras au preturi bomba la unele produse.

  2. mihaela pojogu 26 Ianuarie 2014 la 21:24 #

    Foarte faine sunt cuierele detasabile, 🙂 eu nu am mai facut cumparaturi decat online. 🙂

    • dianafoc 26 Ianuarie 2014 la 23:49 #

      cu on-line ul e mai greu la mine, inca astept o bluza de la asos care trebuia sa ajunga pe 20. Sper sa nu se fi ratacit pe drum ca ii mananc pe englezi!

  3. coco 27 Ianuarie 2014 la 10:33 #

    concentrat din lapte de migdale…ce bine suna!!!

  4. Ioana 27 Ianuarie 2014 la 18:05 #

    Cat a costat concentratul din lapte de migdale? 😀

    • dianafoc 27 Ianuarie 2014 la 22:28 #

      Nu mult, in jur de 15 lei, redus desigur!

      • Ioana 28 Ianuarie 2014 la 11:07 #

        Mulțumesc! 🙂
        Să le folosești sănătoasă!

      • dianafoc 28 Ianuarie 2014 la 21:52 #

        Multumesc mult Ioana!

Lasă un răspuns

