L’Occitane goodies

17 Ian

Hello!

Asadar am fost destul de preocupata de situatia reducerilor din acest sezon. Am facut ce am facut, dar nu cred ca am iertat nici o afacere buna. In magazinul L’Occitane din Palas erau de asemenea reduceri semnificative. Mult mai multe decat in alte magazine de cosmetice.

Am mers in special cu gandul sa-mi iau o crema de maini cu unt de Shea, pe care o mai folosisem in trecut cu mare succes. Insa ghinion, nu  era la reducere, astfel ca m-am multumit cu o crema-gel  cu ceai verde. Miroase fresh, intra bine in piele, are in compozitie si aceasta unt de Shea si a costat in jur de 13 lei.

DSC_0654

Un  alt produs achizitionat este apa cu imortele pentru luminozitate. Duceam lipsa de o apa tonica, iar aceasta este excelenta pentru a o folosi atat inainte de machiaj, cat si in timpul zilei pentru o reimprospatare a acestuia.

Descrierea oficiala: Spray-ul pentru fata cu efect de luminozitate este o lotiune tonica fara alcool care are la baza apa florala de imortele si extract de Bellis perennis ce revitalizeaza, catifeleaza si confera stralucire tenului. Acesta poate fi, de asemenea, pulverizat pe piele dupa aplicarea machiajului pentru a ajuta la fixarea acestuia.

A costat 20 de lei, redus de la 70.

DSC_0656

DSC_0659

Toate produsele au venit ambalate intr-o simpatica punguta, care mi-a placut nespus de mult.

DSC_0653

Voi ati incercat pana acum produsele L’Occitane?  Cum vi s-au parut?

2 răspunsuri to “L’Occitane goodies”

  1. mihaela pojogu 18 Ianuarie 2014 la 2:00 #

    Am incercat cateva produse, bune dar scumpe la pret intreg. La reducere e super ok.

    • dianafoc 18 Ianuarie 2014 la 20:06 #

      Da la reducere poti face afaceri bune, la pret intreg nu cred ca le-as fi luat. Oricum pe Strawberrynet.com sunt preturile mult mai ridicate decat in magazin!

Lasă un răspuns

