New in #4

14 Ian

Zilele trecute am mers cu Miki la cumparaturi. Eu cel putin mi-am facut de cap. Nu foarte tare, dar oricum lucrurile cumparate au fost substantiale. Am inteles ca saptamana aceasta reducerile au luat si mai mare amploare, lucru bun pentru ca puteti gasi produse la preturi foarte convenabile, partea proasta e ca ori nu veti gasi ce va place ori marimile nu vor fi cele potrivite.

Pentru un shopping de succes am facut anumite reguli pe care le impartasesc cu voi.

1. Mergi la cumparaturi dimineata, imediat dupa inceperea programului de lucru al magazinelor. Scapi de aglomeratie, de coada de la cabina de proba, vanzatoarele sunt mai amabile si ai ocazia sa faci totul in liniste.

2. Incearca pe cat posibil sa-ti faci o lista sau sa ai in minte lucurile care iti lipsesc pentru a intregi garderoba. Poate ai nevoie de blugi noi, sau de o fusta, sau de o camasa etc. Ideea e sa nu mergi la shopping fara un scop, pentru ca tentatiile sunt mari si poti sa ajungi sa-ti cumperi lucuri pe care nu o sa le porti niciodata.

3. Alege piese clasice. In ele poti investi mai mult si trebuie sa fie de calitate. Un trenci negru sau bej nu se demodeaza niciodata. De asemenea in perioada reducerilor e momentul sa-ti alegi o geanta din piele. Poti face alegeri foarte bune la preturi foarte rezonabile. Stai departe de lucrurile ciudate, tipatoare, care nu s-ar putea incadra in garderoba ta, chiar daca sunt ieftine.

4. Verifica intotdeauna discount-ul acordat. Ce e sub 30% nu e o mare afacere, mai poti astepta.

5. Daca ceva iti place, are pret bun, iti vine bine, atunci ia-l. Nu astepta o alta ocazie pentru ca ea nu o sa apara. E ca o lege nescrisa, un lucru frumos, ieftin si de calitate nu o sa stea pe raft mult timp. Daca ai avut norocul sa-l nimeresti atunci fa o plecaciune, poate in drum spre casa de marcat, o a doua sansa nu o sa mai ai!

6. Desi am mentionat anterior ca e bine sa va feriti de lucrurile tipatoare sau ciudate, exista exceptii. Un singur accesoriu mai anvangardist poate face diferenta intre o tinuta banala, obisnuita si un stil propriu. Poate fi vorba de o esarfa, de un colier, de un tricou cu mesaj. Ganditi-va la acel ceva care va poate scoate din anonimat, care sa rezoneze cu personalitatea voastra.

Sper ca ceea ce am scris sa va fie de folos si sa puteti in practica, macar pentru o sesiune de shopping pentru a vedea cum decurge tot.

Pana una alta eu va arat piesele „pescuite de mine” din Palas.

Bluza din voal Clockhouse. Am gasit-o si pe site-ul lor. Mi-a placut modelul si sper sa o port cu drag la primavara.

DSC_0601

O alta piesa tot marca Clockhouse. Acest pulover este marimea S, desi eu port deobicei un M. Ideea e ca e elastic si se aseaza la fel ca M-ul, doar ca cel din urma era mai lung si trebuia sa il suflec la maini.

DSC_0610

DSC_0612

In final, am trecut pe langa o insulita cu bijuterii. Se afla langa standul Nemira din Palas, vis-a-vis de Stefanel. In vitrina erau foarte multe gablonturi pe pretul de 10 lei. Chilipir am zis. Eu am plecat cu colierul „ciudatel” de mai jos, iar Miki cu un colier cu un pestisor din jad.

DSC_0613

DSC_0614

DSC_0615

DSC_0616

Voi ce cuparaturi ati facut recent?

8 răspunsuri to “New in #4”

  1. miki 14 Ianuarie 2014 la 13:01 #

    Pe de alta parte, am eu o vorba: ce-i al tau e pus deoparte. Asa ca, daca e sa nu mai gasesti, inseamna ca dupa ce-l cumparai apareau regretele :p

    • dianafoc 14 Ianuarie 2014 la 14:07 #

      la mine apar regretele cand stiu produsul si cand revin dupa el hotarata acesta nu mai este!

  2. maydaymadalina 14 Ianuarie 2014 la 17:00 #

    Si eu mi-am luat cateva pulovere de la C&A recent. Sa le porti cu placere! Vrei sa ne urmarim reciproc? Let me know!

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    • dianafoc 14 Ianuarie 2014 la 19:41 #

      Buna Madalina, eu te urmaresc sa stii, daca vrei te adaug in blogroll! Hugs!

  3. mihaela pojogu 15 Ianuarie 2014 la 20:30 #

    Sa le folosesti cu placere, eu doar din colaborari mi-am mai luat cate ceva, mi-am propus sa ne ocupam mai mult de casa/renovare.

    • dianafoc 15 Ianuarie 2014 la 22:23 #

      Da e si normal..si eu am lasat-o mai moale cu cumparaturile, mai bine economisesc pt excursii!

  4. moto 16 Ianuarie 2014 la 13:34 #

    Nu aveam nici cea mai mica idee ca cei de la C&A au site activ si actualizat.
    Clockhouse ma tenteaza mai tare.

    • dianafoc 16 Ianuarie 2014 la 21:52 #

      Nici eu nu stiam de site-ul C&A, de obicei atunci cand cumpar ceva a documentez pe urma sa vad daca am facut o alegere buna sau nu. Colectiile Clockhouse sunt actuale atat pe site cat si in magazine si sunt preferatele mele pentru ca mi se par mai de calitate decat cele C&A clasice.

Lasă un răspuns

