Castigatoarea giveaway-ului este….

12 Ian

Salut!

index

Desi cu intarziere azi celebrez un an de blog, iar pe site-ul random.org am si aflat castigatoarea!

Ea este Claudia (Claudia’s Choise). Felicitari draga mea, iti multumesc pentru faptul ca imi citesti articolele, si sper sa-ti faca placere cadoul meu. Te rog sa-mi trimiti pe adresa mea de e-mail diana.elena.stoica@gmail.com  adresa ta postala pentru ca maine sa-ti trimit coletul! De asemenea tin sa multumesc si celorlalte participante la giveaway. Pe viitor sper din tot sufletul ca reusesc sa organizez mai des astfel de concursuri!

DSC_0602

DSC_0603

Va imbratisez cu drag!

Un răspuns to “Castigatoarea giveaway-ului este….”

  1. Claudia`s Choice 12 Ianuarie 2014 la 23:05 #

    Multumesc mult, Diana! Ti-am trimis adresa mea 🙂

Lasă un răspuns

