Un an de blog

7 Ian

Hello!

Saptamana acesta, mai precis duminica pe 12 ianuarie blogul meu implineste un an! Este o mare bucurie si o mare implinire pentru mine ca am reusit sa ma tin de acest proiect drag, cu ajutorul caruia mi-am creat un hobby frumos, antrenant, dar am legat si  noi prieteni!

Un an de blog a trecut foarte greu, in sensul ca am avut parte de multe colaborari, de multe articole si de tot atatia vizitatori. Astfel vreau sa va multumesc in primul rand voua, vizitatorilor mei pentru faptul ca ma urmariti, ca imi cititi articolele, care sper eu ca va sunt folositoare si vreau sa va anunt cu aceasta cale ca dau startul unui giveaway.

Pana duminica tot ceea ce trebuie sa faceti este sa-mi lasati un comentariu in care sa-mi spuneti care este motivul pentru care ma urmariti sau ce teme ati dori sa abordez mai des. Pe data de 12 voi face extragerea si voi alege prin random.org un castigator.

Cadoul oferit include:

  • un CC cream Balea
  • doua oje
  • multiple mostre de creme, sampon, BB cream
  • set de mostre Idealia de la Vichy
  • un portfard
  • o pereche de cercei
  • doua farduri de ochi L’Oreal
  • un sapun natural

DSC_0645

DSC_0646

DSC_0647

DSC_0648

DSC_0649

DSC_0650

DSC_0652

Astept cat mai multe inscrieri si va imbratisez pe toti cu drag!

7 răspunsuri to “Un an de blog”

  1. Claudia`s Choice 7 Ianuarie 2014 la 22:59 #

    eu te-am gasit pe blogul lui Miki, si de atunci vin in vizita pe aici, chiar daca nu am timp sa las un comentariu de fiecare data. De ce vin? ca-mi place cum scrii, ai asa un stil anume, si-mi place cum descrii produsele. 😉

    • dianafoc 8 Ianuarie 2014 la 10:35 #

      Multu’ mult pentru apreciere, bine ai venit la giveaway!

  2. mihaela pojogu 8 Ianuarie 2014 la 1:52 #

    Eu am venit sa-ti spun doar la multi ani!

    • dianafoc 8 Ianuarie 2014 la 10:36 #

      Hi hi! La multi ani si tie Mihaela! Te-am notat oricum!

  3. Georgiana Balaita 8 Ianuarie 2014 la 13:59 #

    well, din ce-mi amintesc, stiu ca te-am gasit in urma unor review-uri:-? in fine,nu cred ca asta-i esential ci faptul ca-mi place continutul blogului tau{ despre creme,vacanta, hainute,reduceri,etc}, imi place cum scrii{esti sincera} si ca blogul ii bine structurat:D{ stiu, suna ciudat,dar mai sunt blog-uri unde tre sa stai si sa cauti peste tot, o posare de acum 2 luni despre X}

    • dianafoc 8 Ianuarie 2014 la 18:25 #

      Bine ai venit la giveaway Geo si iti multumesc pentru apreciere! 😀

  4. Ioana 8 Ianuarie 2014 la 20:29 #

    La mulți ani ție! La mulți ani blogului! Și la cât mai multe postări și colaborări interesante! Să ne citim cu bine!

Lasă un răspuns

