New in #3

2 Ian

Salut!

Cand pomenesc de Accessorize cu Miki, iese cu scantei! Eii, nici chiar, glumesc, insa de la ea am aflat ca este „copilul” impozantei companii  londoneze Monsoon, de unde se explica si preturile pe masura. Da, desigur produsele sunt tineresti, la moda, in tendinte, etc. dar nu justifica pretul cam piperat pentru materialele folosite. Din aceste motive Miki evita magazinul din Palas, insa eu fiind mai aproape de Carrefour Felicia, trag mereu o fuga pe acolo si intru desigur si in Accessorize. Prefer de 1000 de ori magazinul din Felicia deoarece are mereu preturile reduse la accesorii, fata de magazinul din Palas, unde nu este nici o oferta care sa te tenteze.

La ultima vizita am pus ochii pe o pereche de manusi de lana dintr-o colectie veche foarte frumoase si reduse la mai bine de jumatate. Apar  si pe site!

DSC_0015

De asemenea folosesc de mult timp huse pentru telefon tot de la Accessorize. Sunt la a 4 a husa, si la al treilea model, nu sunt foarte rezistente, dar sunt groase si protejeaza bine, iar pretul nu este foarte mare.

DSC_0013

Tot in magazin am vazut niste casti foarte dragute cu model de vulpita. Ele mi-au amintit de postarea Aurorei de asta vara, cu exceptia faptului ca acum sunt  cu 50% reduse.

Voi ce cumparaturi va mai faceti din Accessorize?

3 răspunsuri to “New in #3”

  1. Ioana 3 Ianuarie 2014 la 13:10 #

    Eu nu prea port accesorii. Deși mi-aș dori să port, nu reușesc aproape niciodată să-mi achiziționez unele. Mereu găsesc altceva de făcut cu banii pe care inițial îi rezerv pentru asta. Iar în Accessorize (doar cel din Felicia) cred că am intrat o singură dată, cu mult timp în urmă, când eram elevă, și nu mi-am luat nimic. Mă bucur însă să primesc recomandările voastre. Cine știe? Poate curând voi face și pasul de a-mi achiziționa ceva. Eu port mult negru, pentru că îmi place :D, și am o nouă obsesie pentru combinația negru&auriu. Mă uit de puțin timp după un colier auriu, ceva mai casual, dar am intrat doar în New Look și H&M și nu mi-a plăcut nimic.

    • dianafoc 3 Ianuarie 2014 la 22:13 #

      Salut! Daca porti negru cu atat mai mult este important sa accesorizezi tinuta pentru a nu fi monocroma. Acum ca tot vine perioada reducerilor iti recomand sa vizitezi cat mai multe magazine, poate iti va pica ceva cu tronc! Hugs!

  2. Ioana 4 Ianuarie 2014 la 12:54 #

    Mulțumesc, așa o să fac! 😀 Ar cam trebui să fiu cu ochii pe magazine pentru că o parte au început deja reducerile, or să mai fie și după 15 ianuarie când începe sezonul lor..

Lasă un răspuns

