Marturii de sarbatoare

26 Dec

Salutari si Craciun fericit tuturor!

Zilele acestea sunt incarcate de insemnatate spirituala, de cadouri, ne bucuram toti de compania celor dragi si chiar daca zapada ne-a ocolit, magia Craciunului ne-a cuprins cu siguranta pe toti.

Aceasta perioada are pentru mine o insemnatate mult mai speciala decat in ceilalti ani, deoarece sambata, pe 28 decembrie, in continuarea petrecerii de Craciun si in asteptarea venirii Anului Nou, am ales sa ma cunun civil cu logodnicul meu. Desi au mai ramas putine zile, emotiile nu ne-au cuprins inca, mult mai emotionati decat noi fiind parintii. Pregatirile au fost finalizate, garderoba aleasa din timp, ora fixata, iar meniul la restaurant gandit cu drag, pentru cei care vor fi langa noi in aceasta zi speciala.

Pentru ca am vrut sa dau o nota personala intregului eveniment, care va fi intim, participand doar familia si prietenii dragi, am decis sa realizez marturii pentru ca fiecare invitat sa patreze o amintire de la eveniment. Stiu ca de obicei nu se dau marturii la nunta civila, insa pentru mine acest aspect nu a contat.

Fiind o perioada speciala, inca legata de feeria sarbatorilor, marturiile pe care am dorit sa le daruiesc celor dragi sunt plicuri de ceai verde asezonat cu fructe de goji, imbracate in straie de sarbatoare.

DSC_0030

Ceaiul verde este de o calitate foarte buna, se desface frumos in apa si este foarte aromat. L-am luat din Farmaciile Dona  la un pret mai mult decat potrivit pentru calitatea sa.

DSC_0029

Pentru a da o nota de sarbatoare ceaiului l-am asezonat cu fructe de goji, care fiind rosii contrasteaza de minune cu culoarea verde a ceaiului.

DSC_0032

Amestecul l-am pus in plicuri de hartie de culoare rosie. Am cautat plicurile destul de mult, pentru ca nu stiam exact de unde as putea achizitiona asemenea abalaje. Intr-un final am gasit pe un site Pungi-online exact ceea ce imi trebuia.

DSC_0026

Etichetele le-am facut personal. Imaginea de fundal am luat-o gratuit de pe un site care imi este foarte drag. Se numeste The Graphics Fairy si aici poti sa descarci gratuit imagini vintage foarte simpatice si ti se ofera de asemenea idei pentru proiecte Do it yourself. Pe urma am modificat poza in Photoscape si am realizat etichete pe placul meu.

DSC_0027

In final am realizat niste marturii care ma reprezinta, festive si care intruchipeaza esenta acestui eveniment.

DSC_0040

Va doresc sarbatori linistite si am sa va tin la curent cu detaliile de la nunta. Pe curand!

 

4 răspunsuri to “Marturii de sarbatoare”

  1. mihaela pojogu 28 Decembrie 2013 la 22:42 #

    Felicitari dragilor 🙂 Sunt frumoase si inedite micile cadouri.

  2. Ioana 30 Decembrie 2013 la 19:19 #

    Casă de piatră!

Lasă un răspuns

