Dorothy Perkins good and bad

1 Dec

Hello!

Acum ceva vreme prin intermediul lui Miki am achizitionat doua coliere navy marca Dorothy Perkins. Eram destul de entuziastmata sa le primesc pentru ca pe site aratau foarte frumos, insa la primirea lor Miki deja ma anuntase ca unul are un defect si ca, desi a vorbit cu personalul de la DP, acestia nu s-au aratat prea interesati de situatie si au propus returnarea produsului si inlocuirea lui. Deoarece returnarea colierului implica o cheltuiala care depasea valoarea acestuia, am decis sa renunt si sa incerc sa rezolv singura problema.

49812708_normal

DSC_6180

 

Cu doar putin adeziv universal a reusit sa lipesc colierul acolo unde lucratorii asiatici de la DP au dat gres. Rezultatul a fost unul multumitor.

DSC_6179

 

Celalalt colier este mult mai reusit si este mai atent lucrat si imi place faptul ca este reglabil si se leaga la spate sub forma de funda.

49812723_normal

DSC_6181

 

Voi cum reusit sa va rezolvati neregulile din comenzile on-line?

6 răspunsuri to “Dorothy Perkins good and bad”

  1. miki 2 Decembrie 2013 la 15:41 #

    Da, din pacate, un serviciu cu clientii mai prost ca cel de la DP, n-am intalnit 😦

    • dianafoc 2 Decembrie 2013 la 22:24 #

      Ehhh, bine ca am reusit sa rezolva cuva situatia! pup

  2. Enchanted Ana 4 Decembrie 2013 la 8:22 #

    Eu cele mai mari pfobleme le-am avut cu materialele hainutelor,dar cam asa sta treaba cu marfurile chinezesti din pacate 😦

    P.S.:te-am vazut aseara intr-o farmacie Donna dar nu stiu sigur daca tu erai sau mi s-a parut :)) si mi-a fost rusine sa salut

    • dianafoc 4 Decembrie 2013 la 19:28 #

      Aaaa ce dragut! Da eu eram, trebuia sa ma saluti ca ma bucuram! Te pup

  3. mihaela pojogu 5 Decembrie 2013 la 0:54 #

    Unde se poate si nu implica alte costuri incerc sa le rezolv, returnez, daca dezamaginrea e mare ocolesc magazinul cel putin pe o perioada mare de timp.
    Pare foarte dragut al doilea.

    • dianafoc 5 Decembrie 2013 la 9:42 #

      Sa speram ca pe viitor nu vom mai avea neplaceri cu produsele cumparate, iar al doilea colier chiar este simpatic!

Lasă un răspuns

