Sublim soft nu e chiar atat de sublim

23 Noi

Despre ce este vorba? Despre gama Sublim Soft de la L’Oreal care include demachiant, servetele demachiante, apa micelara, lotiune tonica si gel de curatare.

cats

 

Descrierea oficiala este urmatoarea:

„O senzație de calmare pentru pielea sensibilă. 

Pielea sensibilă, precum și cea uscată, poate produce o serie de plăci roșiatice difuze sau localizate care sunt uneori acompaniate de o senzație de căldură. De asemenea, se deshidratează rapid, lucru care îi accentuează fragilitatea și produce senzația de piele care ține. Factori externi precum și stresul pot fi stimuli care îi afectează echilibrul deja delicat. Deși este un pas esențial, curățarea feței poate agresa tenul dacă este dură sau, dacă, din contra, nu este suficient de eficientă, lansând reziduuri cu potențial iritant. Dar procesul de curățare este revoluționat și reinventat pentru o piele frumoasă.

Curățarea nu mai este o povară ci un ritual esențial, fundamental pentru piele. Gama SUBLIME SOFT, special concepută pentru tenul uscat și sensibil, curată în profunzime pentru o piele perfect curată, vizibil reconfortată și catifelată.

Tehnologia Sublime Soft: D-Panthenol precursor al vitaminei B5, cu două acțiuni care îmbunătățesc aspectul pielii, calmeaza pielea uscată și crește gradul de hidratare. Ne dezvăluie o piele pură, catifelată, fără disconfort sau iritații.”

Ingrediente:

Water, Paraffinum liquidum, Isopropyl myristate, Propylene glycol, Zea Mays oil, Carbomer, Triethanolamine, Leciyhin, Chondrus crispus, Disodium cocoamphodiacetate, Polysorbate 20, Methylparaben, Phenoxietanol, Ethyl-paraben, Parfum.

DSC_6169

 

Am cumparat produsul fara prea multe asteptari. Pur si simplu aveam nevoie de un demachiant, pentru ca il terminasem pe cel de la Elmiplant. Am zis ca L’Oreal e o firma mai buna decat anterior numita si ca acest demachiant isi va face treaba. Nimic mai eronat. Cica este conceput special pentru tenul sensibil cu tendinta de inrosire. Hmmm….nu stiu ce sa zic, cum poate fi hipoalergenic daca formula contine parfum, care este un cunoscut iritant al tenului?  Singurul lucru cert este ca nu mi-a priit, iritandu-mi tenul, in special zona din jurul ochilor, astfel ca a trebuit sa-l expediez urgent din rutina zilnica de ingrijire a tenului.

Vreau sa stiu ce produse din aceasta gama ati folosit voi si cum vi s-au parut? Am inteles ca lotiunea micelara este destul de bunicica, insa cred ca am sa raman tot pe Bioderma!

7 răspunsuri to “Sublim soft nu e chiar atat de sublim”

  1. miki 23 Noiembrie 2013 la 20:58 #

    Daaa, cred ca dermato-cosmeticele sunt cheia. Apropo de demachiant: Ala de l-am cumparat eu in urma recomandarii tale (care, by the way e chiar ok) e acum la oferta la Auchan la mirificul pret de 4 lei. Eu l-am luat cand nu era la oferta, cu 3 :p

    • dianafoc 23 Noiembrie 2013 la 21:33 #

      Hihi, sa stii ca e chiar bun ala de 4 lei, chiar daca este ieftin, nu mi a creat probleme asa mari ca acesta din postare!

  2. mihaela pojogu 24 Noiembrie 2013 la 0:13 #

    Si mie cel mai mult mi-a placut Bioderma, pe acesta nu am incercat-o, cel mai ieftin produs de demachiat pe care l-am cumparat si incercat e de la Bioten.

    • dianafoc 24 Noiembrie 2013 la 12:38 #

      Si mie imi place mult bioderma, am sa discut si despre aceasta apa micelara in curand! hugs!

  3. Stefana 24 Noiembrie 2013 la 22:44 #

    Dar nici demachiantul de 8 ron de la Lidl nu e de aruncat. Am ochii sensibili si ma impac foarte bine cu el. Reuseste sa imi lase fata curata indiferent de rezistenta fondului de ten (aici ma refer cu precadere la formulele super-longwear de tip Revlon Colorstay – ten gras). Apa micelara SVR e iarasi foarte buna, venind tot de la un brand dermatocosmetic precum Bioderma.

  4. Stefana 24 Noiembrie 2013 la 22:45 #

    In plus, stiu ca Gerovital Plant a venit cu o varianta de lotiune micelara. Dupa ce imi termin rezerva de SVR si Bioderma sigur le voi incerca produsul. 🙂

    • dianafoc 25 Noiembrie 2013 la 22:50 #

      Buna Stef! Apa de la Lidl nu am incercat-o inca, dar sper cat de curand sa-i dau o sansa! De la SVR, am avut o mostra, dar nu mi-a placut, mi-a iritat si aceasta ochii groaznic. Presupun ca e o sensibilitate, care nu tine neaparat de faptul ca un produs e neaparat de la o firma buna. Spre exeplu eu m-am inteles foarte bine si cu demachiantul de 4 lei Plantactic luat din Auchan!
      Te pup

Lasă un răspuns

