Doina-formula 2

6 Noi

Hello!

Acum ceva timp am citit pe blogul Marei despre lotiunea Doina cu extract de castravete destinata tenului mixt. Recunosc ca am fost putin intrigata, deoarece mai vazusem prin farmacii aceasta lotiune, dar nu indraznisem sa o cumpar, deoarece nu am o parere foarte buna despre produsele Farmec, si nici despre modul in care inteleg ei sa-si faca publicitate etc.

Cu articolul Marei in gand, plimbandu-ma prin Auchan, vad totusi aceasta lotiune la pretul de 3 lei si ceva (pe bune!) si decid sa o iau.

DSC_6180

Am consultat lista de ingrediente, care nu e stralucita, deoarece contine alcool si parfum, care sunt compusi iritanti pentru ten, dar formula contine si acid salicilic, care este benefic tenului cu probleme, ajutand la uscarea cosurilor, si eliminare celulelor moarte.

Nu are un capac cu orificiu dozator in interior, asadar trebuie avuta grija cu dozarea acesteia pe discheta demachianta. Cel mai bun aspect al acestei emultii este parfumul care ramane pe piele, care este unul absolut incantator.

Folosesc cu regularitate lotiunea dupa demachiere, insa nu pot spune clar ca are efecte benefice sau nu, poate si din cauza ca tenul meu este intr-o perioada de rebeliune si nu ii mai convine nimic!

Voi ce parere aveti despre acesta emulsie, sunti curiosi sa o incercati?

5 răspunsuri to “Doina-formula 2”

  1. mihaela pojogu 6 Noiembrie 2013 la 19:16 #

    Pe mine nu ma tenteaza, de la Pasagera stiu ca castravetele nu are efecte asupra tenului si nici mancat, iar alcoolul are un loc mult prea fruntas ca sa ma las ademenita de pret.

    • dianafoc 6 Noiembrie 2013 la 22:29 #

      Eu ma inteleg binisor cu lotiunea, nu mi-a creat probleme, insa desigur nu e nici pe departe un produs de top, chiar daca pretul este mic!

  2. andreeadesign 6 Noiembrie 2013 la 19:48 #

    Mama mea este fana produselor Doina, insa cand vine vorba de ten, eu cred ca ar trebui sa ne gandim de doua ori inainte. Eu sustin cremele de calitate, asta nu insemnand neaparat scumpe, insa de cele mai multe ori da. Mereu am spus ca se merita sa investesti intr-o crema buna, intr-un parfum bun si fdt bun. Acum depinde de fiecare 🙂

    http://andreeadesign.wordpress.com/

    • dianafoc 6 Noiembrie 2013 la 22:31 #

      Asta asa este! Sunt complet de acord cu faptul ca pentru ten frumos trebuie sa investesti! Cum am mai zis lotiunea nu mi-a creat probleme, dar nici nu a facut minuni!

  3. Claudia`s Choice 10 Noiembrie 2013 la 23:24 #

    Am vazut lotiunea asta la mama, de cand ma stiu. Chiar miroase extraordinar, o sa o recumpar sa vad ce efecte are.

Lasă un răspuns

