Floral: masca de par si balsam fortifiant

3 Noi

Salut!

Cu ceva timp in urma va informam ca am primit spre testare masca de par si balsamul din gama Floral, produse de ingirijire a parului nou lansate,  apartinand Complexului Apicol Veceslav-Harnaj. Am fost putin dezamagita sa vad ca sunt produse mini, balsamul are 75 ml, iar masca doar 50 ml, insa am reusit sa le utilizez de 2-3 ori pentru a-mi face o parere potrivita.

Ambele produse sunt bio, lucru ce se observa in consitenta si formularea lor. Mirosul este de proplis, dar nu foarte puternic, lucuru ce m-a bucurat, deoarece eu nu prea agreez acest tip de parfum. In ceea ce priveste efectul sunt putin contrariata: am folosit prima oara produsele la Roman, unde le-am si primit. Am fost uimita de rezultate, parul meu capatand un volum extraordinar si o stralucire nemaivazuta. Insa cum am ajuns la Iasi, rezultatele  nu au mai fost aceleasi, de unde trag concluzia ca are si apa  rolul ei, iar apa din Iasi este mult mai prosta decat cea din Roman.

Descrierea oficiala:

Balsamul Floral este un rasfat apicosmetic cu actiune fortifianta si antibacteriana asupra firului de par, radacinilor si scalpului. Propolisul, prin proprietatile sale antibacteriene si antifungice protejeaza si trateaza firul de par si scalpul. Bio Keratina netezeste structura firului de par, protejandu-l impotriva tratamentelor chimice ulterioare. Parul devine sanatos, stralucitor, structura sa este imbogatita, fiind usor de pieptanat.

DSC_6181

Descriere oficiala:

Masca fortifianta Floral este un rasfat apicosmetic cu efect de intarire atat asupra firului de par cat si asupra radacinilor. Propolisul, prin proprietatile sale antibacteriene si antifungice protejeaza si trateaza firul de par si scalpul. Uleiul de ricin previne uscarea excesiva a scalpului si amplifica beneficiile propolisului, luptand impreuna pentru sanatatea parului. Bio Keratina netezeste structura firului de par, protejandu-l si impotriva agresiunilor ulterioare. Cu o structura imbogatita, parul devine sanatos si stralucitor.

 

DSC_6182

Cel mai probabil voi cauta aceste produse pentru a le cumpara si a vedea daca au sau nu pe termen lung efecte pozitive asupra parului.

Voi sunteti curioase sa cumparati si sa incercati aceste produse?

 

Un răspuns to “Floral: masca de par si balsam fortifiant”

  1. mihaela pojogu 4 Noiembrie 2013 la 19:43 #

    Eu inca mai am, imi place mirosul lor dulceag.

Lasă un răspuns

