Cosmetiq Shop cu bune si cu rele!

20 Oct

Hello!

Acesta este printre primele mele postări de tip haul! Deşi comanda am realizat-o acum câteva săptămâni, nu m-am grabit cu scrierea unui articol, tocmai pentru că am dorit să testez temeinic produsele primite!

Printre produsele comandate se află pudra VIVO. Folosesc destul de des pudră de faţă pentru a scăpa de luciul inestetic provocat de fondul de ten, sau de BB cream. Pudra compactă nu este foarte prăfoasă, aderă foarte bine pe ten, este rezistentă, iar carcasa vine însoţită de o minipensulă, iar spatele este format dintr-o oglindă, fiind aşadar un accesoriu cosmetic complet.

DSC05770

DSC05771

Asa arat eu doar cu BB cream-ul de la Bioderma

DSC_6017

Si cu pudra de la Vivo

DSC_6019

Un alt produs de care m-am îndrăgostit este rujul rezistent la transfer de la MeMeMe. A fost cel mai purtat ruj din ultima lună, pentru că are o culoare discretă şi rezistă foarte mult timp pe buze. Long stay lips de la MeMeMe promite să  dureze pe buze până la 12 ore, iar acest lucru este mai adevărat ca nimic altceva. L-am aplicat dimineaţa, iar seara era la locul lui, fără nici o schimbare. Absolut minunat! Rujul este format din două părţi, una cu rujul rezistent la transfer, iar a doua parte conţine un luciu de buze pentru strălucire şi hidratare.

Fara ruj

DSC_6029Cu rujul MeMeMe

DSC_6030SI cu luciul

DSC_6032

La acestă comandă am primit cadou kit-ul pentru sprâncene de la Vital Radiance  de a Revlon. De obicei nu foloseam în mod special produse pentru sprâncene, însă am rămas plăcut surprinsă de utilitatea acestui produs. În primul rând uniformizează culoare sprâncenelor, te ajută să conferi o formă ideală acestora, subliniind mai bine trăsăturile. Kit-ul conţine o pensulă cu formă specială pentru  conturul sprâncenelor, iar fardul se aplică prin amestecul celor două nuanţe.

revlon-vital-radiance-brow-fill-in-powder--00413113695194e29e92f94de2Natural

DSC_6021

Cu fardul pentru sprancene

DSC_6027

In ultima poza este look-ul complet obtinut cu ajutorul produselor prezentate mai sus.

DSC_6033

Pe viitor îmi doresc să încerc şi rujul de la Revlon, creionul de buze de la  Revlon Vital Radiance, corectorul W7,  iar o altă surpriză plăcută este aceea că au adăugat produse de la MUA, aşadar aviz amatoarelor!

Update!

Intre momentul in care am scris ciorna pentru articol si postarea acestuia efectiva am reusit sa comand rujul de la Revlon, dar si creionul de buze Vital Radiance. Produsele s-au dovedit a fi o dezamagire crunta cu care nu m-am mai confruntat de cand cumpar produse de la acest magazin. In primul rand rujul miroase a vechi, creionul de buze nu este nici el in forma maxima, iar capac peste pupaza,  mi-au facut cadou un fard bicolor L’Oreal in nuante de albastru si verde, foarte slab calitativ si vechi. Spun cu toata responsabilitatea ca fardul de ochi este vechi pentru ca aplicatorul din burete s-a sfaramat pur si simplu cand am dorit sa-l testez . Una este sa faci cadouri la cumparatoare, insa sa trimiti lucruri vechi este iresponsabilitate  si bataie de joc. Sincer nici nu m-am atins de produsele recent primite, pentru ca imi este frica pentru sanatatea mea, iar pe viitor nu stiu daca am sa mai comand de la ei. Pe cat am laudat acest magazin, pe atat sunt de dezamagita de modul in care ei inteleg sa-si gestioneze afacerea si sa raspunda cu profesionalism cerintelor si standardelor de calitate.

Inchei articolul intr-o nota nu tocmai fericita, insa va sfatuiesc sa aveti mare grija la calitatea produselor cumparate! Va imbratisez pe toti!

 

14 răspunsuri to “Cosmetiq Shop cu bune si cu rele!”

  1. MissRux 21 Octombrie 2013 la 17:25 #

    That’s not nice at all :/ Imi pare rau de experienta neplacuta de care ai avut parte, sa speram ca vor lua masuri pentru a nu se repeta situatia. Foarte frumoasa nuanta rujului :X

    • dianafoc 21 Octombrie 2013 la 22:15 #

      Multumesc pentru sustinere Rux! Si eu sper sa nu se mai repete situatia, desi acum imi este un pic teama sa mai fac o comanda! Toate cele bune!

  2. mihaela pojogu 23 Octombrie 2013 la 0:41 #

    Unele chestii pot zdruncina increderea, mai bine nu trimiti nimic decat ceva vechi.
    Ma uit la tine si imi zic ca tu nu ai nevoie de produse pentru sprancene ca sunt dese si frumoase. Foarte frumos machiajul de zi 🙂

    • dianafoc 24 Octombrie 2013 la 9:35 #

      Multumesc Mihaela. Este adevarat ca pana la acest kit nu foloseam nimic deosebit pentru a-mi contura sprancenele, insa este simpatica aceasta trusa!

  3. ana 4 Decembrie 2013 la 17:12 #

    Sa stii ca si eu am patit la fel cu produsele de la ei. Am comandat doua fonduri de ten CK, care miros absolut ingrozitor!!! Si un ruj de la Revlon, care, la fel cum ai spus tu, miroase a vechi. Asadar, tooate cele 3 produse comandata de la ei erau expirate! Nu mai comand in viata mea de la ei. Nu putem interveni in niciun fel? Ma gandesc ca nu suntem singurele care au patit asa.

    • dianafoc 4 Decembrie 2013 la 19:30 #

      Imi pare rau ca si tu ai avut experiente neplacute cu ei! Nu stiu ce am putea face, eu ma asteptam macar la scuze, dar se pare ce nici macar de acest lucru nu ai parte!

      • ana 4 Decembrie 2013 la 19:37 #

        Hahaha, slabe sanse sa-si ceara scuze. Le-am lasat un mesaj pe Facebook, insa nu mi-au raspuns in niciun fel. Pun pariu ca daca voiam sa dau alta comanda, ar fi fost mult mai receptivi 🙂

      • dianafoc 4 Decembrie 2013 la 19:55 #

        Cam asa ceva! Bine ca ne am lamurit cu ei!

  4. cosmetiq shop 10 Decembrie 2013 la 12:43 #

    Ba chiar am raspuns la toate mesajele lasate pe facebook !!! Mentionam si in magazinul nostru ca puteti returna orice produs ! Chiar ne ajuta sa ne scrieti despre anumite produse care sunt in neregula! Noi nu putem testa, desface, incerca toate produsele pe care le achizitionam, nu avem timp efectiv sa facem acest lucru, si in plus, nu le desfacem pentru a nu se usca sau contamina. Toate produsele noastre sunt achizitionate dintr-un outlet din Anglia si dintr-un outlet din America… nu le producem noi, si nici nu le stocam multa vreme pentru a se invechi. Orice problema aveti cu un produs, ne puteti contacta, vi se returneaza banii, iar noi putem face reclamatie mai departe. Intentiile noastre sunt din cele mai bune. Credeti ca am face cadouri produse deteriorate sau defecte?

    • dianafoc 12 Decembrie 2013 la 10:45 #

      Deja ati facut acest lucru si faptul e consumat! Puteti sa va verificati produsele si sa identificati orice problema pentru ca este datoria voastra!
      Eu oricum m-am lecuit!

  5. Madi 17 Aprilie 2014 la 23:40 #

    Am gasit in rimelul comandat de la ei cand l’am desfacut o geana pe periuta. A fost prima si ultima comanda!

  6. dianafoc 18 Aprilie 2014 la 10:59 #

    Imi pare rau Madi de experienta ta! Se pare ca tot nu au inteles ca un cumparator nemultumit duce vestea mai departe. Sper sa sa se intereseze cat mai multa lume despre aceasta firma inainte sa mai plaseze o comanda la ei!

    • DidiP 21 Iulie 2015 la 17:53 #

      Am comandat de la ei o trusa urban decay- naked 2. Un fake ordinar, pe care l au vandut si la pretul vezi doamne redus, de 159 lei. Sa le fie rusine. Macar sa nu mai spuna ca vand cosmetice originale. Niste nesimtiti. Le am scris si nu mi au raspuns. Macar sa si ceara scuze. Rusine! Feriti va fetelor de ei!

      • cosmetiq shop 5 Februarie 2016 la 21:45 #

        Trusa nu este Fake !!!! Nu vindem produse fake, avem facturi de achizitie care dovedesc autenticitatea produselor.Orice problema aveti cu produsele, le puteti returna ! Noi returnam la randul nostru catre distribuitor.

Lasă un răspuns

