Îmi voi răsfăţa apicosmetic părul!

10 Oct

Salut!

Campania Complexului Apicol Veceslav Harnaj intitulată ” Îmi voi răsfăţa apicosmetic părul” anunţă lansarea unor noutăţi în cadrul produselor  de îngrijire a părului  lansând patru tipuri balsamuri şi măsti de păr din cadrul gamelor deja consacrate Apidermin, Apidermaliv, Floral şi Floramin,  menite să redea strălucirea şi vitalitatea podoabei capilare.

Cum în trecut am fost încântată de cremele de faţă Apidermin şi Apidermaliv sunt sigură că şi acum testare produselor pentru păr îmi va face mare plăcere şi voi fi impresionată de rezultate! Nu este de neglijat faptul că produsele cosmetice nu conţin parabeni şi nici substanţe iritante.

Voi sunteţi interesaţi de aceste noutăţi?

masca pt blog

 

 

3 răspunsuri to “Îmi voi răsfăţa apicosmetic părul!”

  1. mihaela pojogu 15 Octombrie 2013 la 18:29 #

    Tu din ce gama ti-ai ales? Eu floral 🙂

    • dianafoc 16 Octombrie 2013 la 23:37 #

      Si eu la fel! hihi! IN CURAND VOI FACE REVIEW!

  2. kendra4926 27 Octombrie 2013 la 9:35 #

    Reblogged this on http://kendra4926.wordpress.com and commented:
    http://kendra4926.wordpress.com/

Lasă un răspuns

